Anexe

20 3 0
  • Dedicat lui Alle Nvm
                                    

În  mod nornal, anexele îşi au rostul lor la  sfârşitul unei  lucrări... Dar  eu consider pe bună dreptate că anexele ar fi mult mai folositoare la începutul acestei povestioare.Pe măsura ce voi înainta cu povestea , anexele  se vor tot umple ... De asemenea, în cadrul textului veţi observa că termenii cu asterisc se regăsesc  la anexe, aşa  că nu disperaţi dacă întalniţi cuvinte necunoscute pe Terra  ^.^

Sper  că vă va plăcea să citiţi la fel de mult cum îmi va plăcea  mie sa vă povestesc. May  the Universe watch over your steps !

1.Zilele săptamânii (8 la număr)

 -1-Adenona      -2-Palea

-3-Iker    -4-Djuvaru

-5-Sirimi   -6-Skatara

-7-Astraal   -8-Maltene

2.Lunile anului (10 la număr)

-1-Sutra  (6 săptamâni)   -2-Ranca (6 săptamâni)  

-3-Apfilon  (6 săptamâni)    -4-Durza (6 săptamâni)  

-5-Misia (5 săptamâni)     -6-Zambia (4 săptamâni)  

-7-Sutrale (6 săptamâni)      -8-Kurane (5 săptamâni)  

-9-Nora  (3 săptamâni)     -10-Darei (4 săptamâni)  

OBS:Anul  are 10 luni, 51  săptamâni, o săptamână  8 zile . Anotimpurile sunt relative, în funcţie de zona  abyssaliană la care ne referim. Zilele au 27 de ore , fiecare oră are 45 de minute , un minut 53 de secunde.

Zonele abyssaliene ( voi pune şi o poza cu harta Abyssaliei  în curând)

-1-Pădurea-Cea-Vie  - partea de vest , teritoriu împărţit în principal între Ordinul Pisicesc şi Haita Evereken . Mai sunt şi alte Haite sau Ordine, dar mult mai mici şi mult mai “tinere” ( proaspăt formate) decât cele două de mai sus.

-2-Pământul  Pinniţilor  - sudul  Abyssaliei, învecinându-se la vest cu terenurile ocupate de Haita Evereken .Populată exclusive de Pinniţi.

-3-Deşertul Djuvarun- se întinde pe o suprafaţă considerabilă, în vest, sud-vest , până adânc în centru. Populată de Oamenii-Deşertului preponderant. Prezintă oraşul  Yurara.

-4-Tramvor-centrul Abyssaliei. Populată de abyssalieni de mai multe categorii şi rase, unii hibrizi, unii puri. Prezintă oraşele  satelit  Dialia, Estreia, Carika, Filiia, Amidia  (pe lângă marele oraş Tramvor, bineînţeles).

-5-Dealurile-Nordice-Unde-Apune-Emakeru – zonă de mică întindere a Abyssaliei, alcătuită din dealuri. Aici îşi au aşezările Dorienii. Tot aici apune sfera celestial Emakeru.

-6-

Clase rasiale Abyssaliene

1.Avereenii- popor care a migrat din Ținuturile Reci pe câmpiile moroice nepopulate de la granița Faliei Moroilor cu terenurile abyssaliene de mai tâarziu  ale insulei rasei Novi Stars și la granița cu Oașul Emiranzilor de asemenea. Akash a luiTaldor a fost cea care i-a condus pe Avereeni, dar Contractul încheiat de ea cu Moroi nu era deloc avantajos. Când ajunge la conducere Viper, lucrurile se schimba. ( Vezi biografia lui Viper ) 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cronicile AbyssalieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum