En robbie zegt 'je kan t leann k geloof in je! Je kan me heus wel effe missen, je mag me wel elke dag bellen maar komt t een keer niet uit voel je niet schuldig..' fluistert ie en hij geeft me een kus op men wang en hij pakt me stevig vast voor een knuffel.
K sta weer op en matthy geeft me een stevige knuffel en zegt 'schat je kan t, we bellen hem bijna elke avond en we geven je de ruimte als je je er niet goed bij voelt om mee te doen in een video dan hoef je ook niet mee te doen, en we gaan naar robbie toe wanneer jij maar wilt!'
'K kan k gewoon niet missen..' zeg ik
Raoul geef me een knuffel en matthy zoent me en zegt 'kijk me aan, k hou van je en robbie ook hij vergeet je echt niet! En hij gaat jou ook missen maar we gaan heeeel erg vaak bij m op bezoek!'
Ondertussen hebben we potjes gejankt en gaan we naar huis, maar voordat we de deur uit lopen zeg k 'k wil nog heel even iets tegen Rob zeggen..'
en matthy zegt 'is goed wij wachten op de gang!'
En k loop naar Rob 'k hou van je en k hoop dat t snel weer goed gaat..' en k zoen m op zijn mond! En hij zoent terug ondertussen was t al 3 minuten later en zei k 'later rob k app je nog wel lieverd!'
'Doeiii k hou van je!' En k loop de deur uit en k pak matthy zijn hand.
' vind je t trouwens erg als robbie en ik tegen elkaar zeggen dat we van elkaar houden nadat dit is gebeurd?' Vraag ik
'Nee hoor! K hou toch ook van mijn Brabantse ventje!' En hij doet een arm om me heen en we lopen naar de auto onderweg naar huis.
We zijn aangekomen thuis en Lieke en Jamie rennen naar de deur en doen de deur open.
'En gaat t goed?!' Roept Lieke
'Eumh hij heeft zijn arm en ruggengraat gebroken.. voor de rest heeft hij nog wel zijn verstand en geheugen nog gelukkig!' Zegt raoul en we lopen naar binnen..
'K ben best moe na dit is t goed als ik ga slapen?' Vraag ik
'Ja hoor, jongens ik ga ook pitten!' Roept matthy en we lopen naar boven..
YOU ARE READING
Wie oh wie? 2.0
RomanceZwangerschap! Geweldig, de jongens vinden t erg leuk en zorgen goed voor me vooral Matt natuurlijk maar..