Part 7

13 2 0
                                    

မင္းရတု- "အဟမ္း! ညီ  အိပ္ခ်င္ရင္အိပ္လိုက္ေလ"
အေမႏွစ္ေယာက္ထြက္သြားၿပီးထဲက တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ အေျခအေနကို မႏွစ္သက္၍ သူကပဲ စကားစေျပာလိုက္ရသည္။

ျမတ္မင္းခန္႔- "အာ..ရတယ္ က်ေနာ္မအိပ္ခ်င္ဘူး"

မင္းရတု- "အင္း အာ့ဆိုလည္း နားနားေနေန,ေန"

ျမတ္မင္းခန္႔- "ဟုတ္ အစ္ကိုလည္း ေအးေဆးေန"

*Oh my my my  Oh my my my*📲
မင္းရတု- "ခနေနာ္ ကိုယ္ ဖုန္းေျပာလိုက္ဦးမယ္"
           "Hello Daddy"
"Hello ရတု မင္းအေမေရာက္ၿပီလား"
မင္းရတု- "အင္း daddy မသိဘူးလား"
"မင္းအေမက ငါ့ကိုမွ မေျပာတာ ဖုန္းဆက္ေတာ့လည္း ပိတ္ထားတယ္"
မင္းရတု- "Daddy မိန္းမ. က်ေနာ့္အေမ ဘာမွမ
ျဖစ္ဘူး ဟုတ္ၿပီလား Daddy ဖုန္းထပ္မေခၚပါနဲ႔ ေတာ့ က်ေနာ့္မွာ လုပ္စရာ အလုပ္ေတြ အမ်ားႀကီးပဲ"
"ဘာအလုပ္ေတြလဲ သူ႔ေကာင္ေလးေနာက္ တေကာက္ေကာက္ လိုက္ေနၿပီးေတာ့"
မင္းရတု- "ဟာ daddy က အဲ့လိုေနာ္ က်ေနာ့္ကို လူလႊတ္ၿပီးလိုက္မေခ်ာင္းပါနဲ႔ မဟုတ္ရင္ အေမ့ကို daddy ဖုန္းေခၚရင္ မကိုင္ခိုင္းဘူး"
"ဟ့ ဟုတ္မွလဲလုပ္စမ္း မင္းအေမက မင္းစကား နားေထာင္မယ္လို႔ ယံုတယ္ေပါ့"
မင္းရတု- "Daddy က ညစ္တာပဲ ok က်ေနာ္ အဲ့ကိုျပန္မလာေတာ့ဘူး ေယာက္်ားယူၿပီး ဒီမွာပဲေနမွာ"
"ဟက္ မလာနဲ႔ေလ အေမြျဖတ္မွာ"
မင္းရတု- "ရတယ္ ႀကိဳက္တဲ့အေမြ ျဖတ္လိုက္ ဖိုးဖိုးက က်ေနာ့္ဘက္ကပဲ ok"
"ေအးပါ မင္းလုပ္ထားအံုးေပါ့"
မင္းရတု- "ဒါပဲ ေျပာစရာမ႐ွိရင္"
"ေနဦး ေဟ့ေကာင္ မင္း သဘက္ခါ ဒီကိုျပန္လာခဲ့အံုး"
မင္းရတု- "ဟာ why?"
"လာဆိုလာခဲ့ လ်ွာမ႐ွည္နဲ႔ ဒါပဲ"
မင္းရတု- "ဟာ.daddy hello hello"
            "က်စ္.."

ျမတ္မင္းခန္႔- "အစ္ကို ဘာျဖစ္လို႔လဲ"

မင္းရတု- "ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး ကိုယ့္အေဖက ဟိုကို ျပန္လာခဲ့အံုးတဲ့"

ျမတ္မင္းခန္႔- "ဟင္ အစ္ကို႔ အေဖက ဒီမွာပဲမဟုတ္ဘူးလား"

မင္းရတု- "မဟုတ္ဘူး US မွာ"

ျမတ္မင္းခန္႔- "အာ..ဒါဆို အန္တီကလည္း အဲ့ကေနလာတာေပါ့"

မင္းရတု- "အင္း ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ညီ့အေမကို ေတြ႔ခ်င္လို႔ဆိုၿပီး အစ္ကို႔ကို ခ်က္ခ်င္းလိုက္ပို႔ခိုင္းတာ"

Can you be mine?💖(Myanmar Z+U)Where stories live. Discover now