1/1

5.7K 251 123
                                    

Merhabaa!

Çok tutmadan söyleyeyim ficte Jungkook ve Taehyung evliler ama bazı yerlerde sevgili diye belirtiyorum yani evli olanlar da yine sevgili sayılır değil mi? Kafanız karışmasın diye dedim.

Keyifli okumalar diliyor ve bol bol yorumlarınızı bekliyorum yeni bir rekor kırarak 4.5k ya yakın bir kelime sayısına ulaştım bu yüzden yorumsuz bırakmayın beni ve bu fici lütfen~

Yazım yanlışlarım varsa da bakamadım çok fazla kusura bakmayın şimdiden :(

Öpüyorum hepinizi iyi okumalaar mmuah!😚💜💜💜

***

Sıcak bir güne karşı gözlerini aralayan Jungkook dün akşam dayanılamayacak şekilde göz kapaklarının kapanması ile yeterli bir uyku çektiğinin farkındaydı. Buraya nasıl geldiğini hatırlamıyor olabilirdi ama kimin kendini yataklarına getirdiğinden oldukça emindi.

Yatarken çıkarılmayan tişörtünden dolayı terlemiş bedeni yapış yapış hissettirdiğinde hâlen uyuklayan sevgilisinin kabarık saçlarına dokunmamak için kendi içinde büyük bir savaş vermiş, onu rahatsız etmemek adına sadece sessizce kıkırdamasının ardından kendisini kısa bir duşa atmıştı banyoda.

Çıplak bir şekilde banyodan çıktığında bunaltan havadan dolayı üstüne bir şey giymemeyi seçmiş ve altına da kısa bir şort geçirmişti. Yatakta uyuklamaya devam eden sevgilisine karşı gözlerini devirdiğinde birkaç kez havluyu saçları arasından geçirip fazla suyunu almış ve Taehyung'un yanağına ciddi manada sesli bir öpücük kondurmuştu. Çıkan ses ile gülmeye başlarken Taehyung uyanmasına neden olan öpücüğe karşı herhangi bir tepki verememişti uykulu hali ile. Aydınlık olan odada kısık tutmaya çalışarak gözlerini araladığında Jungkook bacağını sevgilisinin üstünden öteki tarafa atıp üzerine çıkmış ve artık çok istediği şeyi yapıp her iki elinin de parmaklarını kabarık ve aynı zamanda kıvır olan saçlara geçirmişti beklemeden.

Parmakları arasında duran yumuşacık saçları farklı farklı taraflara çekiştirdiğinde acıkmış olduğunu haykıran karnı ile sevgilisine uyanması gerektiğini söyleyip son bir öpücük ile aşağıdaki mutfağa gitmişti. Bugün planladığı günü kabarık ve yorucu olduğu için güne güzel bir kahvaltı ile başlamak mükemmel bir şey olacaktı kendisi adına. Hemen ellerini yıkayıp aklında olan şeyler için malzeme almaya başlamıştı.

Taehyung da aynı sevgilisi gibi kalktığında aynı işleri yapıp saçlarındaki suyu iyice alıp aşağı inmişti. Mutfakta kahvaltı hazırlayan sevgilisini her zamanki gibi yeniden tezgah ve kendisi arasına sıkıştırdığında güzel kokan boynuna bir öpücük kondurup Jungkook'un huylanmasını sağlamış ve bunun ardından elleri hemen sevgilisinin kolları arasından kaçmaması adına onun belini bulmuş ve kendisine yapıştırmıştı bedenini.

Bu hareket artık Jungkook için oldukça klasikleşmişti. Taehyung, bunu yapmaktan hoşlandığını flörtleştikleri zamandan beri sayısız kez yaparak ve en sonunda Jungkook'un da hoşlandığına emin olana kadar yapmaya devam etmişti ki hâlâ da devam ediyordu. Jungkook omzuna yaslanan başın yanağına onlar kadar yumuşak bir öpücük kondurmuş her şeyi hazırladığının sinyallerini vererek kendisini gerisindeki bedene doğru yaslamıştı.

"İstediğin başka bir şey var mı?"

"Hayır bebeğim, hadi sen geç ben de bunları yerleştireyim masaya."

Jungkook olduğu kollar arasından sıyrıldıktan sonra oturduğu sandalyede bacaklarını kırıp kendine çekmiş ve lezzetli şeylerin önüne konulmasını beklemeye başlamıştı sabırsızca. Sonunda her şey yerine konulduğunda Tae de kendisini sevgilisinin karşısındaki sandalyeye atmış ve onu beklemeden çoktan kahvaltı yapmaya başlayan Jungkook ile zaman kaybetmeden kıkırtıları arasında o da başlamıştı yemekleri yemeye. Bir yandan tabağına koyduklarını yerken bir yandan da aklındaki soruları nasıl soracağını düşünüyordu beyaz tenli.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Let's practice togetherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin