2. časť - odhalená schopnosť

8 0 0
                                    

Mňa to ťahalo k podstavcu so znakom oblaku, z ktorého viseli hviezdy. Jemne som sa ho dotkla a on sa rozžiaril. „Čože?” povedal. „Čo to znamená?” spýtala som sa. „To znamená, že patríš sem knám,” povedal. „Prosím.Vysvetlíš mi to?” naliehala som. „Dobre, volám sa Adryan,” povedal a podišiel k ďalšiemu podstavcu, ktorý bol hneď naproti tomu môjmu, na ktorom bol znak lebky.

„Každý z týchto podstavcov drží nejaký živel,” povedal. „Ten, na ktorý si siahla, obsahuje živel snov asnenia,” povedal a ja som sa pousmiala. „Vážne? To je super,” povedala som a on sa usmial tiež. „Čo znamená ten tvoj?” spýtala som sa. „Smrť,” odpovedal jednoducho. „A tie ostatné?” spýtala som sa. Postupnesme prešli všetky podstavce. Živly išli za sebou takto: Život, Voda, Príroda, Vzduch, Mesiac, Sny, Ľad, Jed,Čas, Smrť, Zem, Oheň, Elektrina, Slnko, Myseľ a Rýchlosť. „Poď! Predstavím ťa ostatným,” povedal a ja som prikývla. „Rehan, máš čas?” spýtal sa Adryan a chalan menom Rehan sa otočil. „Adryan. Vieš, že ja mám vždy čas,” povedal

Rehan a spýtal sa ma: „Ako sa voláš?” „Moje meno je Fleur,” povedala som a usmiala sa. „Ó, teší ma Fleur. Ja som Rehan a ovládam čas,” povedal a ja som sa usmiala. „Ovláda živel snovRehan,” povedal Adryan a Rehan sa na mňa prekvapene pozrel a povedal: „Tak vitaj medzi nami.” „Poď, prevediem ťa,” ťahal maAdryan a ja som poslušne kráčala za ním. Vošli sme do izby, kde boli dve postele. „Kto bývav tejto izbe?” spýtala som sa. „Vtejto izbe sú Oliver, ktorý ovláda živel myslenia aMykel, ktorý ovláda živel rýchlosť,” povedal Adryan. „Koľko majú rokov?” spýtala som sa. „Trinásť a štrnásť,” povedal. „Môžeme ísť ďalej ?” spýtal sa a ja som prikývla. Potom otvoril dvere do ďalšej izby.

„Tu sú Ace a Lucas. Ace ovláda živel zeme  a Lucasovláda oheň,” povedal a ja som si všimla, že kúsok izby, kde má veci Lucas, je trochu obhorený. „Lucas má pätnásť a Ace má štrnásť rokov,“ dodal ešte Adryan. „Ideme?” spýtal sa. „Jasné,” povedala som. Otvoril dvere do ďalšej izby apokračoval:„A tu, v tejto izbe sú Landon a Matson.Landon ovláda elektrinu a Matson ovláda slnko.” „ Landon aj Matson majú šestnásť rokov,“ povedal a potom sa pozrel smerom k ďalšej izbe, ktorá bola naproti tejto. „A to je moja a Rehanova izba. Ostatné sú zatiaľ prázdne a čakajú na svojich obyvateľov,” povedal a usmial sa.

„Teraz ťa zoberiem do tvojej izby,” povedal a otvoril dvere na izbe, ktorá bola až úplne na konci chodby. „Ďakujem Adryan za všetko,” povedala som a on sa na mňa zlato usmial. „Raňajky sú presne o osem dvadsať. Prosím, nemeškaj, lebo ti chalani všetko zjedia,” povedal. „Dobre, pokúsim sa,” povedala som a chystala som sa zatvoriť dvere. „Tak teda dobrú noc,” dodal a zatvoril dvere. „Dobrú,” pošepla som si len pre seba.

Palác živlovWhere stories live. Discover now