Část 1.

5 0 0
                                    

"Crucio"

Byla noc a všude  v blízkosti se rozlézal křik nebohého páru a nad nimi stála drobná postava celá v černém a s černými kudrlinami, která se vyšinutě smála nad jejich bolestí.

"Expelliarmus"

Najednou se rozlétli dveře a tam stojí několik mužu s vytaženou hůlkou.

"Bellatrix Lestrangeová, byla jste přichycena při použití jedné z neprominutelných  kleteb, "Cruciatus" a jste odsouzená na doživotí do Azkabanu" pověděl jeden z těch mužů

Přichycená žena se, ale stále usmívala a jen pověděla..

"Tak si mě chyťte" a otevřela okno s plánem vyskočit, ale k jejímu štěstí tam již stály mozkomoři, kteří měli za úkol ji dovézt do Azkabanu, kam odmítala jít.

Mozkomoři ji popadli za ramena a i když se vzpírala, tak měli pevnější stisk a táhly ji pryč.

"užijte si pobyt v Azkabanu, slečno Lestrangeová." pověděl ten samý muž než se všichni teleportovaly pryč a daný pár vzali s sebou.

O pár hodin později:

V domě se rozléhal zvuk klepaní na dveře, který se postupně zvyšoval, vzhledem k žádnému signálu  blízké odpovědi.

Všichni spaly až na ženu kterou daný zvuk vzbudil, tak přes sebe hodila nějaký kus oblečení a šla konečně otevřít.

Když došla dolu otevřít , tak za dveřmi již nikdo nestál a na zemi se válel dopis.

Jakmile si žena přečetla že se jedná o dopis z Ministerstva Kouzel, otevřela ho a začala číst.

"To snad ne" řekla si nahlas pro sebe a běžela nahoru.

Když došla do ložnice, tak zavřela dveře a začala budit manžela.

"Luciusi, vstávej" pověděla mu několikrát za sebou, ale jediný co slyšela byli zvuky nespokojenosti.

Když se Lucius konečně vzbudil tak mu Narcissa hned vysvětlila co se děje.

"Jde o Bellu" pověděla a Lucius začal hned poslouchat .

"Co tvá sestra provedla tentokrát?" pověděl.

"Byla přichycena při použití kletby "Cruciatus", a následně odvedena do Azkabanu" vysvětlila nenadšeně.

Oba seděli na posteli v rozpacích a přemýšlely co dál.

Najednou se Narcissa zvedla a odešla do jakéhosi pokoje a Lucius ji následoval.

Otevřela dveře a zahlédla se na dvě dětské postýlky, které stály v pokoji a v každé bylo batole.

"Co bude s Ivy?" pověděla a podívala se na postýlku kde spala malá dívka se zrzavými vlasy.

"Je to dcera tvé sestry, ujmeme se ji a bude vyrůstat společně s Dracem" řekl Lucius.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 26, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

In Another Life- Fred WeasleyKde žijí příběhy. Začni objevovat