-2-

302 23 21
                                    

Multimedyada Asyanın giydiği kıyafet~

Herkes teker teker uyanmaya başlamıştı. Benim uyandığımı görünce çok şaşırdılar çünkü onlardan sonra ve zorla uyanırdım. Kalkıp yatağımı topladım. Yırtık bel üstü pantolonumu ve yarım tişörtümü aldım. Bugün tek başıma dışarı çıkacaktım ve kendime yeni bir hayat kurmak için ilk adımımı atacaktım. Oldukça fazla heyecanlıydım. Yemekhaneye gittiğimizde sofrayı kurduk ve kahvaltımızı yaptık. Ecem'e -yetimhanede en yakın arkadaşım- kocaman sarılıp onu öptüm. Ban güç vermişti. Tek başıma dışarı adımımı atmıştım. Artik özgür olacaktım. Sokaklarda dolaşmaya başladım. İlk önce İzmir'in en sevdiğim yeri Kemealtı çarşısına gittim. Orası bana farklı bir pozitif enerji katıyordu. Kendimce, mutlu, endişeli ama rahat bir gezintideydim. Tam çarşıdan çıkacakken biri bana çarptı. Yine aynı kokuydu. Rüyamdaki o koku. Ama hiçbirşey olmamış gibi aceleyle uzaklaştı. Evet yine başladık. Tam unuttum hayatıma adım atıyorum demişken yine aynı hesap. Şimdilik düşünmeyeceğim. İş bulabileceğim birkaç yer gezdim. Bir şirin şeker butik dükkanın önünde BAYAN İŞÇİ ARANIYOR yazıyordu. Ben burayı çok sevmiştim. Şansımı deneyecektim. İçeri girdim.
-"Merhaba" dedim gayet samimi bir ses tonumla
-"Hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabilirim" dedi hafif orta yaşlı şirin bir bayan.
-"Ben ilan için gelmiştim" diyerek kafamı aşağı indirdim.
-"Evet buyrun" dedi şirince bir şekilde.
Mutlu olmuştum. Samimi davranışlardan dolayı herkese hemen bağlanırdım. Ama kendimi fazla kaptırmadım. Uzun uzun konuştuk bir deneyimim olmadığı için hayatımı anlattım -ve kalıcak bir yerimindr olmayacağınıda- . Bana çok sıcak davrandı. Galiba işe alındım diye düşündüm. Kadın bana "Bir deneyelim, samimi ve çok tatlı bir kıza benziyorsun, müşterilere de güler yüzlü davran ki sorun çıkmasın". Çok heyecanlanmıştım. Yepyeni bir hayat. "Çok teşekkür ederim, yüzünüzü kara çıkartmayacağım".

Çok hızlı ve ani bir şekilde yeni hayatıma adım atıyordum. Herşey bir anda gelişmişti. Ve tabii birde nane kokulu çocuk. Yine yaptı yapacağını. Ya da bir tesadüftü...

İlk hikâyemde 150 gibi bir okunma aldım. Az olsa da beni mutlu etti çünkü bu kadar beklemiyordum. Bölümler gittikçe daha sürükleyici olacak. Şuan sıkıcı olabilir çünkü ilk bölümler. Herşey için tesekkur ederim.
-Hümeyra

NANE KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin