İLERİ DERECE BELİRTİLERİ

1.5K 26 2
                                    

Yaşam kaliteniz düşer. Uykuyu iyi alamaz ve yorgun gezersiniz. Aşırı tepki,aşırı sinirlenme, sebepsiz hüzün, kaynağı olmayan keder. Başın gerisi, el ve ayaklarda sancı, ağrı, uyuşma, sızı, gibi. Yanlizligi sevmek, inzivaya çekilmek, Vücudunda bir şeylerin gezdiğini hissetmek, bayılma, uyurken dışarıdaki sesleri duyma ama kalkamama Kapalı alanlardan çabuk sıkılmak ve göğsünde nefes daralmaları hissetmek, yalnızlığı sevme, evlenememe, kararsızlık. Tüm bunlar cinlerin eseridir.
Çok aşırı yorgunluk, halsizlik, hareket etmeme isteği, tüm gün yorgun gezinme, sırtta gezinen dalgalar, sürekli gaz atma, göğüs kafesinde ağrılar, sabah kalkmakta çok zorlanma, üşüme, titreme, uzuvları suya sokulduğunda kendini kasma gibi tüm bunlar ileri derece belirtilerdir.
Müthiş koku alırsınız, refleks ve anlamsız aşırı korkular oluşmuştur. Vücudunuzdaki ağırlık ve yorgunluk nedeniyle günlük işlerinizi yapmakta zorlanırsınız. Sürekli uzanmak ve dinlenmek istersiniz.
Gaipten sesler duymak ve o sesle karşılıklı konuşmak, Başkalarının göremediği görüntüler görmek, İslamı yaşayamamak veya yaşamakta zorlanmak, Dalgınlık ve uykusuzluk ve uyandığında dinlenmiş olarak kalkamamak. Hayatındaki çoğu şeyin olumsuz seyretmeye başlaması(özellikle ev ve işyeri içerisinde huzursuzluk) Vücut organlarının birinde çözülemeyen ağrı ve rahatsızlıklar, Kısırlık, çocuklarının olmaması aile içi şiddet, Kişinin aniden eşinden, çocuklarından ve evden nefret etmesi, hayattan zevk alamama, her şeyden sıkıldığını söyleme gibi pek çok örnek verebiliriz. Gerçek böyle olmasa da insan kısa bir süre bu duyguları taşır. Böyle zamanlarda yakınlarınıza mutlaka destek olunuz. Sebepsiz yere şiddetli ağlamak, gülmek veya sinirlenmek, ibadet, zikir ve Kur'an okumada zorlanmak. Hayata ümitsiz bakmak ve intiharı denemek, Büyük günahlara yönelmek. Sürekli uykusuzluk sorunu yaşamak.Hayattan lezzet alamamak..Zina içkiye ve kumara meyletmek, İslam dan uzaklaşmaya başlamak.

Cinler ÂlemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin