0.4

297 38 11
                                    

"Hey! Chanhee hyung! Beklesene beni!" diye yürüyen bedenin arkasından koşarken seslendi Sunwoo.

"Sen nereye gidiyorsun? Neden seni bekliyorum?" diye sordu Chanhee.

"Bende seninle geliyorum."

"... İyi de, yalnız gitmiyorum ki?"

"Bu yüzden geliyorum zaten?"

"Anlamadım."

"Boşver ya, hadi gidelim nereye gidiyorsak."

Chanhee, aldığı cevap üzerine daha fazla soru sormaya gerek duymadı. İkisi beraber yürümeye başladılar. Biraz sonra Haknyeon'un da onlara katılmasıyla konuşa konuşa yürümeye başladılar.

"Eee Sunwoo sen neden geliyorsun?" diyr sordu Haknyeon.

"Canım öyle istedi." dedi Sunwoo.

"Bir sebebin olmalı sanki?" diyerek tekrar sordu.

Sunwoo cevap vermek yerine omuz silkti.

"Ay aman iyi... Senin telefonunun nesi vardı?" diyerek bu defa Chanhee'ye yöneltti sorusunu Haknyeon.

"Şarjı çok çabuk bitiyor, kendi kendine kapanıyor falan... Bozuldu işte..." dedi Chanhee.

"Anladım... Şurası işte, ucuza yapıyo artık bana çok geldiğim için. Ver ben bırakıyım sonra alana kadar takılırız?"

"Oluur!" dedi Chanhee, uzun zamandır derslerine çalışmaktan fazla eğlenemiyordu.

"Olmaz." dedi Sunwoo ise onun tam aksine.

"Ya Sunwoo sen niye geldin ki?" diye sordu Haknyeon.

"Chanhee'yi senden koruyorum." diye cevapladı Sunwoo

"Beni mi koruyorsun?" diye sordu Chanhee. Bakışları anlam veremediğini gösteriyordu.

"Ya bu canlı cansız her şeye yavşıyor bu ara... biliyorsun. Güvenli değil yani. Ondan." diyerek kendini açıkladı Sunwoo.

"Aşk olsun Sunwoo." dedi Haknyeon suratını asarak.

"Yalansa yalan de." dedi Sunwoo.

"Değil haklısın. Aman neyse yine de gezicez konu kapandı. Ver tekefonunu. Akşam da dönüşte alırsın." dedi Haknyeon.

"Tamam teşekkürler!" dedi Chanhee ve Haknyeon ile beraber bahsi geçen mağazaya girip telefonu bırakıp çıktılar.

_______
10.08.21

geziyolar fln filan LFKDLDK
haknyeon askm kusura bakmazsan asagilamak degildi yani amacim
PDJSLDHSLDH

✓ why don't you say so ⌗ sunwoo × newHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin