George gözlerini araladı ve tavana bakmaya başladı bu gün yeni bir kursa başlayacaktı karl'ın zoruyla başlıyordu çünkü bütün yaz boyunca evinden çıkmamıştı ve sadece Minecraft yayınları ile geçirmişti yazını, bir sürü yeni video ile uğraşmış başka hiçbir şey ile uğraşmamıştı. Karl bu yaz ise hep dışarı çıkmış yayın ve ya video yapmamıştı. George kendi kendini yalnızlaştırıyordu hiç kimseyle konuşmuyor herkesten gittikçe uzaklaşıyordu.
"Haydi bakalım Gogy artık değişme zamanın geldi!"
"Karl git başımdan.."
"Sen uyanmıyorsan.. Ben seni uyandırım!"
Karl George'un yorganını çekiştirdi George dayanmaya çalıştı ama en sonunda Karl yorganı alıp odanın diğer ucuna attı. George ise istemeye istemeye kalktı üzerine siyah bir tişört aldı, altına da gri bir eşofman aldı, Ve evden çıktılar. George yol boyunca arabada şikayet ediyordu buna gerek olmadığını kimseye ihtiyacı olmayacağını söylüyordu. Karl ise müziğin ona iyi geleceğini düşünüyordu.
12 dakika sonra vardılar
Ve binaya girip 13. Kata bastılar asansörde beklerken asansör 7. Katta durdu. Kirli sarı saçları olan biri asansöre bindi 13. Kata basacaktı ama zaten basılmış olduğunu görünce geri çekti elini.Karl enerjik biri olduğu için Adama döndü ve bir soru sordu.
"Neden 13. Kata bastınız efendim?"
"Ah ben o kattaki müzik kursunun müdürü ve öğretmeniyim siz?"
"Bende arkadaşımı getirdim kendisi biraz yalnızdır"
Karl George'u parmağıyla işaret etti, George istemese de el salladı adam baya yakışıklıydı tam da George'a göre biriydi ama George o gün gerçekten sahroş gibiydi.
13. Kata geldiler ve indiler Adam onlara kursun yerini gösterdi ve içeri girdiler.
----------------------------
sea aşklar bu 1. Bölümdü pek yazsım yok ama yazım dedim beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın bays <3
Kelime sayısı 261
Yayınlanma tarihi 16 Ağustos 2021
Bays aşklar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kursu Dnf~
FanfictionGeorge müziğe ilgisi olan bir öğrenciydi..Dream ise müzik kursu öğretmeniydi :)