Mi-a dat like

47 1 0
                                    

E cam ora 7 seara. Imi fac tema la mate. Acum o ora pusesem o poza pe instagram cu cartile mele preferate. Observ ca un tip de varsta mea, din alta scoala, de care auzisem mi-a dat like si comm la poza. Mi se parea dubios. De ceva vreme ne dadeam like-uri reciproc la poze. Ne vazusem o data probabil pe strada, cand iesisem cu un grup mai mare de prieteni, insa nu mi se parea deosebit.
Primesc mesaj pe Facebook. E de la el. Imi multumeste pentru like-urile de pe Instagram si mai vorbim cate ceva despre carti si autori. Imi pare de treaba. Eu incep sa ma atasez de el, dar nu spun nimic. Continuam conversatia. Vorbim si in urmatoarea zi. Incepem sa ne punem "<3" si sa spunem ca suntem de treaba. Imi zice ca sunt draguta si ca ii pare bine ca mi-a scris. Sentimentul e reciproc. Incep sa ma atasez de el. Imi scrie un mesaj lung in care imi zice ca in 2 zile am ajuns in inima lui unde nu au ajuns altele in 2 ani. Dezvolt o oarecare simpatie pentru el.
Vorbim si dimineata, inainte sa mergem la scoala.
Nu am cui sa spun de intamplarea asta. Ii spun totusi unui coleg de clasa care stiu ca ii e prieten bun. Aflu ca El ma place. E reciproc, nu pot sa mint, insa nu spun nimic deocamdata.

Love on InstagramUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum