"Gausah buang buang tenaga lo untuk orang yang belum tentu suka balik sama lo"
***
Hay tuan,
Mau cerita disini, soalna lamun di chat maneh sok hare-hare hehe.
Nyaho teu?
btw maap mengalay.
Gatau sejak iraha urang ngerasa nyaman sama maneh? Sorry geus lancang suka sama maneh diam-diam.
Nyaho kan perasaan ewh anu bisa ngalarang jeng teu direncanakeun?
Begitu juga dengan urang. Tanpa direncanakeun, tanpa bisa dihalang, jol tiba-tiba nyaman. aneh kan?
Gatau urang anu baperan terus berharap sampe ngarasa ditarik ulur? ngakak nya? urang teu apal maneh kumaha ka urang, tapi urang ngarasa di tarik ulur.
Jujurly, tiap deket maneh urang ngarasa tenang. Ngarasa bahagia oge? maap deui maneh dijadikeun salah satu objek bahagia urang.
Maneh ngarasa teu? atau pura-pura teu apal?
Urang cukup tau diri untuk suka sama maneh. Mungkin urang jauh dari tipe maneh. Dan emang mungkin urang bukan tipe maneh.
Makasii udah jadi sahabat urang.
Maneh baik, baik banget.
Nyaho teu? urang bahagia lamun maneh geus curhat ka urang. Emang urang tipe jelema anu resep ngadengekeun curhatan batur. Tapi, maneh beda. Sebelumna urang can pernah ngarasa jiga kieu.
Maneh spesial jiga martabak.
Urang bahagia lamun geus bertukar cerita jeng maneh nepi larut. Tapi urang benci, urang ngerasa deket banget sama maneh tapi isuk na urang ngarasa asing jeng maneh.
Urang nyaho, perasaan urang bisa ngarusak perbestiean arurang. Matak urang kajeun mendem sorangan.
Jujurly deui urang mineng cape. Cape pisan. Disaat urang down, disaat urang butuh sandaran, maneh ewh buat urang. Meski urang ngode-ngode hayang curhat, maneh cuek. Perasaan mah urang sok berusaha selalu aya jang maneh. Urang sok ngadengekeun keluh kesah maneh. Urang ambek. Tapi urangg teu bisa ngambek ka maneh.
Kumaha sih meh urang bisa ngambek ka maneh?
Inget anu urang nanya maneh pernah nyeri hate nepi jantung nyeri?
Eta urang ker bener-bener aya diposisi terberat urang.
Urang butuh maneh. Urang butuh maneh anu dipercaya ku urang.
Ajarkeun cuek versi maneh dong.
Tapi, urang loba pelajaran salila ieu. Urang bisa self love barengan jeng urang bisa nyaman jeng maneh.
Bahkan maneh anu ngajarkeun urang self love. Urang juga bisa nyokot pelajaran, tidak semua perasaan harus diungkapkan. Tidak semua orang yang suka, harus jadian.
KAMU SEDANG MEMBACA
TENTANG DIA
Teen FictionApaya, ini kalo aku berani publish bakal aku publish nih hehehe