paige

148 9 15
                                    

Paige (peyç). 22 yaşında ve wwe'nin en genç divası. Ilk o wwe nxt women's champion oldu. Ardından en yakın arkadaşı aj lee wwe divas championship kemerini ortaya koyarak paige'e meydan okudu. Ve maçı paige kazandı.
Paige ve aj yakın arkadaşlarken bir maç yapıyorlardı.  Maçı paige ve aj kazandı. Aj lee kemerini alıp ,gidiyorken paige onu yanına çağırdı. Bir kez daha onun elini kaldırdı ve alkışladı. Ve sonunda hislerinin onu yenmesine izin verdi. Aj gidiyorken paige , aj'in saçından tuttu ve onu yere attı. Bir kaç yumruk attı. Onu yeniden kaldırdı ve sertçe yere attı. Ardından onu ringden dışarı attı. Onu masaya attı ve this is my house diye bağırdı. Ve ordan ayrıldı. Bir kaç gün sonra kendisini affettirmeye çalıştı. Ama aj onu affetmedi. Kemeri ortaya koydu. Ve maçı paige kazandı.  Düşmanlıkları devam ediyordu. Bu sefer paige kemerini ortaya koyarak aj ile bir maç daha yaptı ama kaybetti. Aj ve paige hala düşmanken araya nikki bella girdi. Nikki bella, aj lee ve paige arasında triple threat maçı gerçekleşti. Kemer yine ortadaydı. Paige kaybetti. Nikki bella ve brie bella (kardeşler) vs. paige olayları gerçekleşti.

WWE divas championship kemeri nikki'deydi. Artık paige'in en büyük düşmanı the bella twins( nikki bella , brie bella)di. Aj artık yok gibiydi. Paige ve nikki bella arasında bir maç daha gerçekleşti. Brie bella , nikki ' nin menajeri oldu. Paige tam kendisinin bulduğu kilidi uyguluyordu ki brie , ringin iplerine tırmandı ve bağırarak paige'in dikkatini dağıtmaya çalıştı. Paige nikki'yi bıraktı ve brie'ye bitirici hareketini uyguladı. Ardından nikki'ye kilidini uyguladı. Ama brie sinirlendi ve paige'e vurmaya başladı. Böylece maç bitmiş oldu. Hile yapıldığı için maç iptal edildi. Brie hala sinirliydi ve hala paige'i dövüyordu. Brie paige'i iki kolundan tuttu ve nikki'nin karşısına geçti. Nikki , tam paige'e yumruk atacakken , aj geldi ( uzun bir süre ortalıkta yoktu ve sakat olduğu konuşuluyordu) .
Ve paige ile birlikte the bella twins'i ringden dışarı atmasını bildiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THIS IS MY HOUSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin