pov evy
Mijn moeder roept vanaf beneden dat ik moet gaan slapen, maar ik wil helemaal niet slapen, ik zit net te appen met mijn vriendje Tristan. Mam, mag ik nog even opblijven, vraag ik. Nee, zegt ze, het is al half 12! Ik zet mijn 'laatst gezien' uit en ga verder met appen. Opeens zegt Tristan dat hij me moet spreken over iets, morgen op ons speciale plekje en zegt dat hij gaat slapen.
*Volgende dag*
pov evy
Hoelaat is het?! Al kwart over 8! Ik heb me verslapen, ik doe snel mijn make-up op, mijn kleding aan en pak wat te eten, ik eet wel onderweg🍕. Als ik eindelijk aan kom op school, is het al bijna kwart voor 9, ik ren snel naar mijn kluisje en gooi mijn spullen erin, dan ren ik snel naar het lokaal waar we les hebben, maar als ik bij het lokaal sta, zie ik niemand, ik kijk op meta en zie dat we een lokaalwijziging hebben, ook dat nog denk ik in mezelf. Eindelijk sta ik voor het lokaal waar we les hebben en verzin een smoesje en het werkte ook nog echt! Als ik ga zitten, merk ik op dat Tristan er niet is, ik vraag het aan mijn beste vriendin Sanne maar zij weet ook niks. Ik denk in mezelf, is hij ziek, moet ik nog wel komen? Dan bedenk ik dat het misschien wel logisch is, dat hij bijvoorbeeld naar de dokter of een begravenis is en dat hij daar iets over moet vertellen. Na school ga ik gelijk naar Tristans en mijn plekje. Ik zie hem al zitten, maar wat doet hij nou?