pov tristan
Ik zit hier nu al heel lang, denk ik in mezelf. Hee, Tristan, hoor ik iemand zeggen, oow het is Beau. Hee Beau, zeg ik zacht. Beau kijkt me aan en 'vraagt wat is er?'. Ik antwoord ik ga het haar vertellen...en barst in tranen uit. Ik zie Evy van heel erg in de verte, maar wil geen hooi zeggen omdat ik te emotioneel ben. Beau geeft me een kus en zegt 'succes, moet ik bij je blijven als je het gaat vertellen?' Nee, hoeft niet hoor, ik red me wel. In mezelf denk ik waarom zei ik dat, ik wil het wel. Gelukkig zegt Beau dan 'dan blijf ik er wel tott ze er is en kijken we verder wel. Hee, ik zag Evy net, maar nu is ze opeens weg!
pov evy
Hij zit met een meisje op het bankje en ze knuffelen, dat is vast wel zijn zus ofzo, dus ik besluit gewoon verder fietsen, maar dan zie ik haar hem een kus geven en draai me om. Omygad, ik et snel naar huis! Als ik thuis ben aangekomen app ik Sanne gelijk.
Evy👭: Hee babyy😭
Sanne💏: Hee schatje wats er gebeurt?❤️Je zou toch met Tristan afspreken?
Evy👭: Jaa, maar kijk ik was zo aan het fietsen naar ons speciale plekje en ik zag hem al zitten. Opeens kwam er een meisje aan en die knuffelde hem en toen ben ik omgekeert en keihard naar huis gefietst😭
Sanne💏: Maar liefie, dat kan toch gewoon zijn zus zijn?❤️
Evy👭: Neeee😭Ze kuste hem😭
Sanne💏: Oow neee😭Kan ik iets voor je doen dushii❤️
Evy👭: Nee😭Ik red me denk ik wel byyee😭❤️
Sanne💏: Okeej bestt❤
{Evy}
Ik smijt mijn telefoon weg en huil zo hard en zo lamg dat ik bijna stik😭Ik wil wel stoppen met huilen maar het kan gewoon niet. Als ik eindelijk na een uur weer op rust ben gekomen, kijk ik naar me iPhone. Oow nee😭Het beeldscherm is hekemaal gebroken, nog meer problemen! Ik zie dat Tristan online is en dat hij net wilde gaan typen.
Tristan❤️: Waar was je babe?