Stop, Îl Iubesc

11 1 1
                                    

Colonelul Pizdulin începu a injura intr un mod grotesc. Speriat de cuvintele necurate care ii ies pe gura și de faptul ca a păcătuit, preotul Laurențiu începe sa zbiere ca un plod pe care l a batut masa in mega image dupa ce a deschis cv ciocolata sau s a pisat pe el.
Văzând tristețea pe care i a provocat o preotului, colonelul mărturisește tot.
-Imi pare rău că suferi, te iubesc, mereu te am iubit și te voi iubi. Zise acesta cu o pura simplitate a parte, care nu ii putea fi niciodată atribuita dansului.
-Chiar asa? Îl întreba Laurențiu simțindu-se stingher.
-Da, asa este și va fi.
Auzind aceste vorbe provenite din gura spurcata a militarului preotul încremenise.
In tot acest timp soldatul Tiberiu a luat parte la destăinuirea făcută de colonel. Nehotărât de intențiile sale se retrage din camera.
De atunci cei doi nu au mai vorbit. Au trecut 2 săptămâni, iar pregătirea militara a soldatului tiby s a terminat. În aceasta seara avea sa fie repartizat unei instituții militare.
Daca ar vi avut noroc ar fi putut fi repartizat la Orșova, dar colonelul Pizdulin nu ar permite niciodată acest lucru. A avut dreptate. A fost repartizat în Afganistan.
Pentru a sărbători noile începuturi, colonelul Pizdulin a pregătit o petrecere pentru tânărul soldat, care va avea și un invitat surpriza.

cavalerul din  dulap, yaoi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum