-Jo shume shpesh..Ishim bere shoke me njeri-tjetrin.Njeri prej tyre,I madhi dmth,nese ke ndonje problem me thuaj,faleminderin i thoja pee interesimin.Mbas-3 me dergon sms ku me thoshte se tek qyteti ku jam une do vinte goca e tezes se tij me burrin,vjerren dhe 2 motrat e burrit,do vi dhe un me thoshte dhe nese mundesh takohemi😇
-ok i them mire se te vish dhe do takohemi patjeter.Ate dite kir erdhi goca e tezes se tij ai nuk erdhi se kishte patur pune dhe erdhi disa dite me vone,shkembyem dhe add te fd dhe filluam te flisnim shpesh ne fb.Kur erdhi u takuam,une u gezova kur e pashe perseri se ishte shoku i pare qe kisha njohur per momentin qe kisha ardhur,dolem xhiro tek qyqeti ku jetoj un......Folem per kohen si kishim kaluar ketu,tashme ishim miqesuar dhe me kushuriren e tij dhe me faliljen e kushurires.Ai vinte shume shpesh ketu,dhe ne u beme dy shoke te mire😇kalonim shuem kohe bashke,shkonim ndonjehere dhe ne disko,dhe me disa shoqe-shoke te tjere nga shqiperia,,.Nje nate u merzita me shoqen time dhe hipa ne katin e trete te disko,ku pihej cigarja per tu qetesuar,ai me erdhi mga mbara per tr me qetesuar dhe duke me thene te mos merzitem😞.Ne filluam te bisedonim dhe un i them shiko a i njeh ndonje goce ketu se ke mundersia te martohesh dhe te beshe dokumentat,..
___________
[AI]me pergjigjet (JO)nuk dua,..
Me nje ton te m'prete.
E pyes pse ?Ai me ledhatonte floket dhe me thonte me pelqen| 😨.
Un si e zene ne ate moment i them te lutem mos beje shaka me mua,......