💙💚

34 5 0
                                    

Pov. George
Nadszedł ten dzień. Chcem wspułrzyc z drimem. No zobaczymy czy się zgodzi w sumie napewno się zgodzi bo to ciapa i nie ma na czym swojej energi seksualnej czy coś wyżyć wiec mnie próbuje zgwałcić ale ja mu zawsze muwie rze dziunia nie jesteś moim szefem. Poszedłem do niego do salonó.

-drimuś

-wtf co?

-gowno, chce sie pier-eee uprawiać seks nie po to aby dziecko zrobić-hehehe powiedziałem

-mm okej

Nagle otworzył drzwi sapnap j zaczął sie drzeć.

-jakie ruchac sie? JA TEZ CHCE TYLKO SPRÓBUJCIE BEZE MNIE A-nie dokończył bo from jebnal drzwiami tak ze chyba nawet zajebaly w nicka.

Zaczęliśmy sie całować. Chciałem od razu przejść do rzeczy wiec kucnalem i zacząłem rozpinać rozporek od jego spodni. Gdy doknołem jego dżłonka przez obciągosy (gacie) to przywarł do ściany i zaczął piszczeć.

-OHH DEDI MOCNIEJ

-ale ty jestes top..-powiedziałem

-JA JESTEM BOTTOM OH DEDI KONTYNUUJ. Do mnie muf suko a ja do ciebie będę mufic sir-krzyknął

-A WEŹ WYPIERDALAJ W OGÓLE-krzyknąłem po czym wyszedłem z salonu.

Skip time

Już leżałem 2 godziny i płakałem. Płakałem bo nici z ruchania. Byłem cholernie podniecony ale sie wkurwilem na firma bo mu sie role w łóżku pojebaly. Kto to widział? Żeby sie role w łóżku pojebaly? Pfff. Nawet gdybym chciał to nie umiem być top a on umie. Niech sie z sapnapem rucha skoro lubi być ruchany w dupe zamiast ruchac kogos w dupe. Ktoś otworzył drzwi do NASZEGO pokoju. O wilku mowa.

-Ejj i jak było z drimem? Lepszy ode mnie w te rzeczy?

-wtf gościu jie wiem nie dymałem sie z tobą-odpowiedziałem zgodnie z prawda

-ale dobry jest?- spytał

-nie wiem XDD z nim tez do niecnego nie doszło

-a chcesz ze mną spróbować?- spytał

W sumie czemu nie? Chętnie bym spróbował...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 12, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

DEENEF IS REAL | DNFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz