kör ama gören bi kalbim vardı benim

165 2 0
                                    

Kendime inanamıyordum guzel sanatlar lısesınım muzık bolumunu kazanmıştım . Ruhuma ne güzel geliyordu müzik dinlemek.  Muzik
dinlerken sanki elime  oscar ödülü veriolardı.   Günlerden bir gün .
-şüheda nerdesin
Benn biraz bakındım ama hıc bır şey göremedim sanki karanlıga hapsolmuş gıbıydım.
Yavasca kapıya tutunarak dışarıya çıktım.  Kendimi esenn ruzgarın esintisine bıraktım. 
-şüheda kızım nerdesinn derken.  Ayak seslerı duydum galıba annem geliyodu
-anne!
-kızım burda ne yapıyosun havanın çok rüzgarlı oldugunu görmüyomusun ?.
Derkenn bir sesizlik oldu

-görmüyorumm anne körüm diye güldüm .

Arkadaşlar ilk kitabım bu benim inşallah beyenırsınız beyenmek size kalmis gorusuruz devamı yarın:)

Annemin galiba gözleri dolmuştu.  Çünkü benim kör olmama katlanamıyor bunu her dile getirdiğimde ortalığı sesizlik kaplıyordu.
-şüheda kızım öyle deme beni üzüyorsun
-anne bunlar hayatın gerçekleri ve ben bu gerçekle doğdum ve bu gerçekle öleyeceğim annecim ne olursun sen de kendini üzme bak en azından kulağım duyuyor seni duyabiliyorum yha o bana yeter
Deyip annemi yokluyarak elini bukdum ve avcumun içine aldım.  Sonra içeriye yavaşça geçip annemden yardım isteyerek bana kitabımı vermesini istedim.
-şüheda sennle bu kirabı bitirdik.  İstiyosan kütüphaneye gidelim . Yeni kitap alırız.
-anne kendim gidebilirim dedim.  Hızlı cevap vererek
Annem ama demeye kalmadan
-annecim benımle daha ne kadar uğraşcaksınız ben kendim gidebilirim diyerekten çıktım evden  zırdu ama bir o kadar da heyecan veriyodu  . Deeken zorlu yolculuk bitti vee kütüphaneye geldim görevliden yardım istedim. 
-bakarmısınız...
Ayak sesi duymuştum ama benim yanımda kesildi.
Tekrardan
-ordamısınız.
Deyip elimle masayı aradım  . Derken bir şeye yakıldım taa ki biri beni tutana kadar...

Lütfen beyenıyorsanız beyendıgınuzu belli edin...
Sizleri seviyorum öptümm hepinii yanakklarınızdan :))

-affedersinn benn...

Vee sesizlik...

-önemli değil bundan sonra dikkat edersin.

Bir erkekti.

-evet bidakine dikkat ederim .

Deyipp güldüm.
ve ardından

-bana burdaki görevlileri çağıra bilirmisin?

-ben yardımcı olayım

Demek burda çalışıyordu

-pekii  bana önerdiğin kitapların adlarını söylermisin?

-bir tane kitap var sadece sen gerçekten güzel bir kitap kör bir kızın aşk hikayesini anlatıyor. 
Bir an kendi kendime
-ne güzel bir aşk hikayesi aşk hikayelerini severim .

-evett

Dedi biraz gecikerek

- ben bunu alayım bana yardım edermısın kasaya kadar gıtmeme

Acaba anlamiş mıdır kör olduğmu
Koluna girdim.  Kabalık mı etmiştim  aniden koluna girince. 

Bu gunluk yeter ii geceler tatlı rüyalar...

Kitabı aldım.  O cocuk bana kütüphanenin çıkış kapısına kadar eşlik etti. Ben ise yoluma devam  ettim  eve geldiğimde anneme seslendim.
-anneee benn geldim
-şüheda kızım gelebildin mi kendin ?
-annecim evet hiç zor olmadı
Desem bile  zordu ama annemleri yormak istemiyordum.

-anne kıtapı cok merak ediyorum bana okur musun? Şimdi

-tamam tatlım dedi ve kolumdan  tuttu  odama çıktıkk...

Yha arkadaşlar kusura bakmayın şimdilik kısa yazmak zorundayım yarın okul olduğu için sizleri seviyorum iyi geceler şeker rüyalar:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

brokenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin