(2021: 5 temmuz)
4 yeni mesajınız var:
Biiim!
Merhaba coraline benim Felix. Ben sadece bak- işler bu şekilde yürüsün istemiyordum. Ben lia'ya aşık falan değilim! Bilirsin biz zenginlerin hayatı hep ekşın'lı... Tüm haber kanallarında onunla evleneceğimize dair dedikodular çıktı. Ailem bu işi temizlemek için onunla evlenmek zorunda olduğumu söyledi... Yoksa biliyorsun ben hep seni sevdim. Eğer mesajlarımı alıyorsan lütfen geri dön konuşalım seni özledim.
Dıt!!
Biiiip:
Coraline daha ne kadar annemizi görmezden geleceksin? Kansere yenik düşüyor ve durmadan senin adını sayıklıyor durumu ciddi lütfen ölmeden önce onu ziyaret et. Anlıyorum sana yalan söyledi kızgınsın ama böyle yapma lütfen! Lütfen son kez seni görmesine izin ver. Beni geri ara.
Coraline: tanrım sıktılar artık
Biiiip: Naber sürtük uzun zamandır görüşemiyoruz. Benim gibi iyi bir arkadaşın olduğu için şükretmek yerine görmezden geliyorsun! Şu haberleri izledim hadi ama Felix böyle biri değil kesin o sürtük lia'nın işidir bu.Seni pes ettirmeye çalışıyor. Bunu anlamayacak kadar salak değilsin... Ahhh tanrım bak iyi bir rahatlatma uzmanı değilim yani o koca kıçını kaldır evine kapanmayı kes lanet olası abur cuburları bırak ve biraz temiz hava al! Hem duyduğuma göre 4. Kitap'ın çıkmış ne zaman imza günü yapacaksın??? Pekala bu kadardı seni lanet olası... Baaaay!
Dıt!!!
Coraline: haahahaha ahhhh pislik seni... Sanırım biraz toparlanmalıyım. Sonsuza kadar böyle kalamam.
Son mesajınız:
Biiiiiiip
Fazla vaktim yok iyi dinle coraline !!!! O YAŞIYOR ONU ÖLDÜRMEMİŞİZ O BURDA BENİ İZLİYOR LÜTFEN KÖYE GERİ DÖN YARDIMINA İHTİYACIMIZ VAR DAHA BETER ŞEYLER OLMAYA BAŞLADI BU SEFER YANLIZ DEGİL DEGİL- (karışık korkutucu sesler)(kısa bir çığlık)
Dıt!!!!
Coraline elindeki kahve bardağını düşürdüğünü fark etmemişti bile donuk gözlerle telefona baktı. Ve tekrar dinledi tekrar tekrar ve tekrar. Bu olamazdı olmalıydı.
(2015 10 Nisan)
Tamirden yeni çıkan karavan artık eskisi gibi gıcırdamıyor uğuldamıyor ve boyaları dökülmüyordu. Paslı tenekeden modern karavana terfi etmişti sonunda kendini. Coraline arabayı arkadaşı William'ın evinin önüne sürdü ve uzun süre kornaya basılı tuttu. saniyeler sonra William başını 2. Kat penceresinden çıkararak ölümcül bakışlar attı ve orta parmağını göstererek pencereyi kapattı. Her zaman asabi ve cesaret bombası olan William coraline'ın ilkokuldan beri arkadaşıydı. Her zaman iyi anlaşırlardı. nadiren ayrı fikirlerde bulunurlardı. William hızla dışarı çıktı ve karavana bindi.
William: sen beni delirtmek mi istiyorsun senyorita? Sana çok sinirliyim ama Karava'nın yeni halini görünce vazgeçtim. Dış görünüşünü değil içini bile değiştirmişsin.
Coraline: evet modern mutfak,3 yatak ve yemek masası. Bulaşık makinası ve çamaşır makinasını unutmamak lazım.
William: Cidden mi? Sonunda aldın mı yani? Bekle...
William arkadaşına şüphe dolu bakışlar attıktan sonra
William: hırsızlık mi yaptın?
Coraline: Ne? NE ALAKA?
William: daha dün'e kadar paran yoktu nasıl oldu da aniden para bulup paslı tenekeği tamir ettirdin? Sen anne ve babandan borç para isteyecek biri değilsin. O za- S*KTİR! SAKIN BANA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLENDRMAN
Fanfictionsessizlik hiç bu kadar gürültülü olabilir miydi? kimin aklına gelirdi eski bir efsane'nin 3 arkadaş yüzünden yeniden gerçekleşeceği? peki şimdi ne olacaktı? yine mi başlıcaktı kaybolan çocukların hikayeleri? geçmiş ve gelecek şimdi ve sonra dün ve...