Me ei olla yhes! Ollaan vaan kavereit

251 7 3
                                    

   TW VIILTELY ⚠️

OLLIN POV
-Näin yhden ystäväni ig stoorissa kuvan missä Aleksi ja se Amalia halaa.. Oilin niin järkyttynyt niin lähdin vain baarista pois enkä halunnut puhua kellekään. Menin vain kotiin itkemään keittiön lattialle. Otan veitsen kaapista ja alan tekemään viiltoa käteeni. Kädestäni alkaa vuotaa paljon verta..Kuuntelen vain kun ovi kelloani rämpytetään ja kuulen Aleksin huutavan. Olli pliis avaa ovi! Aleksi sanoi itkuisena. Aleksi! Lopeta jo! Vastasin myös itkuisena. Olli! Mä ja Amalia.. Me ei olla yhes! Ollaan vaan kavereit. Päätän kumminkin mennä avaamaan oven ja nään kun Aleksi itkuisena juoksee suoraan halaamaan minua. Olli.. Mä rakastan sua eniten täs maailmassa! En ikinä pettäis sua! Aleksi sanoi. Mäki rakastan sua! Aleksi anteeks.. En olis saanu suuttuu sulle. Mun ois pitäny kuunella sua.. Vastasin itkien. Olli mä ymmärän sua. Aleksi vastasi otti minut kainaloon ja alkoi silittää päätäni. Olli? Mitä sun kädes on? Olli?? Viilteleksä? Aleksi kysyi. Tein yhen sillon kun tulin baarist kotiin.. Vastasin. Olli lupaa mulle yks asia. Älä enää ikinä viiltele. Rakastan sua eniten ja haluun et tiiät sen. Aleksi sanoi. Lupaan. Mäki sua. Vastasin ja suutelin Aleksia.
ALEKSIN POV
-Makoilimme Ollin kanssa sohvalla. Huomaan Ollin nukahtaneen. Kannoin Ollin sänkyyn ja jäin vielä hetkeksi katsomaan puhelinta sohvalle.
Amalia : Ooks okei?
Aleksi: Hhmm joo
Amalia : Hyvä! Ajattelin et haluasiks nähä huomenna? :)
Aleksi: Hhmm no jos ei oo menoo niin kaipa mä voin.
Amalia : Okeii :) Ilmottele!
En tiedä yhtään mitä ajatella. Toivon vain että Olli ei luule että minä ja Amalia oltaisiin sala suhteessa tai mitään muuta. Menen makuuhuoneeseen, Laitan puhelimeni laturiin ja menen sänkyyn. Käperryn Ollin viereen ja alan nukkumaan.
———————————————————————————
Sanoja 293
Anteeks et nää on ihan super lyhyitä! Yritän tehä näist aina pitkii mut sitä kyl pitää harjotella. Huomenna taas alkaa uus koulu viikko mut yritän tehä tätä maholisimman aktiivisesti!

Onks tää sitä rakkautta?Where stories live. Discover now