*Másnap az iskolában*
-Csak a szokásos napi cseszegetésem kaptam Kacchantól.
-Na mivan te nyomrék?Apuci bedurvult tegnap este?-Mondta gúnyosan.
-Bakugo szállj le rólam légy szíves!-Mondtam neki és ő erre csak elröhögte magát.
-Azt hiszed ilyen könnyen lemondok az élvezetről hogy cseszegesselek?NA MÉG MIT NEM!
-Felálltam a helyemről hogy a felgyülemlett könnyeket a mosdóban eleresszem de valami pontosabban mondva valaki megakadályozott...
-AZT HISZED HOGY ILYEN KÖNNYEN ELSZÖKSZ ELŐLEM?-Visszahúzott a székemre és letiport a földre...
-Elkezdett rugosni...és egyszer csak minden elsötétült...Egy dologban voltam biztos ott és akkor...meg akarok halni itt és most...
--------Timeskip-------
-Egy újabb orvosiban ülés után hazaindultam s,mikor hazaértem...édesanyám sehol és egy levelet találtam az asztalon.Mit ne mondjak fura volt,mert anyám a boltba sem megy el soha.És amint megláttam a levelet...elolvastam és az üzenet végére sírva rogytam a padlóra.A levélben ez állt:
Na ide figyelj te büdös kölyök!
Az a helyzet hogy...anyádat...hát nos...nem vagy te már kisgyerek és nem igen szeretek kertelni...lelőttem a közeli erdőben...és én elköltözöm a szeretőmhöz Amerikába.És hogy veled mi lesz?Nem érdekel oldd meg magad...menj el dolgozni,vagy hímringyónak...fasz tudja..és igazából ennyi.Legyenek lehúzva mindig a redőnyök és ha rendőrök jönnek viselkedj úgy mintha senki nem lenne otthon.Mielőtt Amerikába indulok kiírattalak a suliból hogy legyen időd dolgozni.-Rá kellett jönnöm hogy, magamra maradtam...nem lesz ezentúl senkim emiatt az alkoholista miatt.Felindultam a szobámba és minden érzelmet kiadtam magamból...és aztán sajnálatos módon előkerült a penge is.
Sziasztok gyermekek! Na ez a rész valamivel hosszab lett.És nagyon örülük neki hogy nem egy rövid kis szart írtam meg. DE ETTŐL MÉG UGYANOLYAN POCSÉK!Megértéseket előre is köszi <3