1-Yangın

173 12 2
                                    

Öncelikle selam aslında buna hemen başlamayı düşünmemiştim ama konusu açıldıkça beni sıkıştıran insancıklar mevcut bundan ötürü dedim ben yazayım gerisini sonra düşünürüz neyse ilham aldığım Fanartı medyaya ekledim. 

Konuyu okuyup gelmiş olduğunuzu umuyorum o yüzden konu hakkında bir şey demiyorum ancak çift hakkında bir şeyler söylemem gerekecek gibi hissetmekteyim. 

Çiftimiz tam olarak böyle kavga da birbirinin ağzını burnunu dağıtmaktan çekinmeyen sık sık aralarında cinsel gerilim yaşayıp ne sevgisi biz düşmanız diye ortalıkta gezip okuyucuyu hem deli eden hem de öldüren bir çift.

 neyse iyi okumalar 

***

Genç adam kravatını hafifçe gevşetmiş tepedeki yakıcı güneş nedeniyle gömleğinin birkaç düğmesini açmıştı. "Bugün oldukça sıcak efendim isterseniz şapkanızı takın" dedi sağ tarafında duran adam şapkasını uzatırken.

Genç adam ise elliye istemediğine dair bir işaret yapmış, karşısında şaraplar hakkında uzunca rapor veren adamı dinliyordu. "Yeterli" dedi gür ve sert ses tonuyla.

"Tadıma geçelim" zaman su gibi akıp geçerken öğlen sıcağında şaraplar hakkında uzunca bir rapor dinlemek ve sıcakta tepede olan güneşin altında dikilmek canını yeterince sıkmış en nefret ettiği bölüme geçmek durumunda kalmıştı.

Tanrısal bir gurme diline sahip değildi şaraptan bu konuda çok fazla anlamaz ama nasıl yapıldığıyla özelce ilgilenirdi daha çok ideal bir şarabın formülleri dikkatini çekerdi. Ailesinde bu konuda yetenekli olan insanlar olmasına rağmen bütün bağlar ve marka babası öldükten sonra ona kalacaktı.

Aslında aile de ondan başka vâris olabilecek birileri daha vardı abisi.. Yetenekliydi tam aileye yakışır özelikleri taşır elini attığı her şeyden mükemmel sonuçlar çıkarır insanları her zaman cezp ederdi.

Kendisi ise gayet normal ve sıradan biriydi bu aileye uygun olduğunu hiçbir zaman düşünmemişti ama tek bildiği şey bu bağlara her şeyden çok bağlandığıydı.

Üzüm bağlarının geri kalanına bakarak iç çekmiş saçlarını eliyle arkaya taramıştı "Hiçbir zaman bu bağların benim yönetimim altına gireceğini düşünmedim hep abim'e kalacağını düşünürdüm. " Dedi yanındaki adama daha çok sadece o an aklından geçenleri dudaklarının arasından sızdırmak istemiş gibiydi.

"Babanızın bir bildiği vardır efendim."

"Neden ben diye sormuştum aslında beni ilk kucağına aldığında 'İşte bu o çocuk' diye içinden geçirmiş ve o an güneşin yüzüme vurduğunu söylüyor." Diyip güldü ona kalırsa bu saçmalığın daniskasıydı .

"Siz doğmadan uzun bir süre babanızın yoldaşlığını yaptım onu kafasının içindeki düşünceleri gözlerinden okuyabilecek kadar iyi tanırım."

"Öyleyse söyle bana neden beni seçti?" Yanlarına koşarak gelen adam ile sohbetleri bölünmüş haberi duyduğunda yaşayacağı şok için kendini hazırlamasına bile müsaade edilmemişti adamın gelişinden iyi bir haber olmadığı açıkça belliydi.

"Genç efendi" dedi adam nefes nefese "Şaraphane..şaraphane yanıyor"

"Hangisi?" dedi oturduğu sandalyeden telaşla kalkarken "Ana şaraphane değil dimi?" ana şaraphanenin yanması maddi ve manevi açıdan aileye sorunlar çıkartabilirdi ana şaraphane atalarının ilk kurduğu şaraphaneydi atalarının öğretilerinin yok olması kendisinin de ailesinin de hoşuna gitmezdi.

"Şaraphane 38 yanıyor efendim"

Şaraphane 38, en eski şaraphanelerden biriydi içinde muhafaza edilen şaraplar diğer şaraphanelerdeki şaraplardan kat ve kat pahalıydı içeriğinde babasının çocukken kontrol ettiği ve tatma fırsatı olduğu yıllanmış şaraplar muhafaza ediliyordu.

Legends Were Made OfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin