Naruto ile Sasuke okuldan dönüyordu. Yolda Naruto Sasuke'ye sordu:
"Hey Sasuke!"
"Ne var?"
"Hamama gidelim mi?"
"Hayatta olmaz."
"Hadi ama!"
"Hayır. Tekrar sorarsan cevap alamayacaksın."
"Ama hamam sahibinin Itachi ile bir ilişkisi varmış."
Umarım uydurduğumu anlamaz diye düşündü Naruto.
"Bu aptalca yalana inanacağımı mı sandın?"
İşler umduğu gibi gitmediği için Naruto öfkeli bir hal takındı:
"Sana neden yalan söyleyeyim Sasuke salağı?"
"Madem öyle, hamam sahibinin Itachi ile ilişkisi olduğunu nereden öğrendin?"
"Eee ben... Bu gizli bir bilgi!"
Sasuke Naruto'ya soğuk bir bakış attı.
"Salak! Neden inanmıyorsun? Gayet bilgim var. Ama bu gizli bir şey. O yüzden bunu sana söyleyemem. Ama eğer benimle hamama gelirsen söylerim."
"Kalsın. İstemiyorum."
"Hamamda sıcak ve soğuk su bulunuyor. Önce sıcağa sonra da soğuğa girersen vücudun şok etkisine uğrar. Bu da vücut direncini artırır. Ayrıca hamamda bir yüzme havuzu da var. Duyduğuma göre oldukça büyükmüş. Kaslarını geliştirmek istiyorsan yüzmeli ve su altında bir dövüşte olduğunda suyun altında yeteri kadar nefesini tutamazsan ölürsün. Bunu da rahatlıkla geliştirebileceğin bir yer. Ama sen bilirsin. Gelmemen senin kaybın olur. Güç isteyen sen değil miydin?"
"Sen, tüm bunları nereden öğrendin?"
"Ne oldu senden daha zeki olduğumu mu kıskandın Sasuke!" Naruto bunu söylerken Sasuke'yi sinirlendirmek için gülüyordu. Aynı zamanda elindeki kataloğu saklamaya çalışıyordu.
Naruto'nun bu söylemi ve bunun üstüne gülmesi Naruto'nun da tahmin ettiği gibi Sasuke'yi kızdırmıştı. Ayrıca bu hamamın vücudu için faydası olabileceğini ve de antrenman yapabileceğini düşünmüştü. Daha önce bu tarz bir antrenman yapmadığı için denemek istedi.
"Eğer dediklerin doğruysa gelebilirim."
Naruto içinden kıkırdadı ve dışına yansıtmamaya çalıştı. Planının çalıştığına sevinmişti.
"O zaman yarın ikindi 3 sana uygun mu?"
"Evet."
"Yol biraz uzak. Yarın 3'te okulun önünde ol. Beraber gideriz."
"Tek de gidebiliriz. Adres neresi?"
"Adresi bilmiyorum. Sadece nereden gidildiğini biliyorum."
"Tam da sana yakışır şekilde."
Naruto Sasuke'nin bunu söylemesi üzerine ona yan gözle bakıp yüzünü buruşturdu.
*Zaman Atlama*
Ertesi gün olmuştu ve Sasuke çoktan gelmişti. Bir sırt çantası ve içinde mayo, havlu, şampuan, su gözlüğü gibi şeyler vardı. Birkaç dakika sonra Naruto'nun da koşarak geldiği görüldü.
"Geç kaldın aptal."
"Özür, özür. Çantamı toparlamak zaman aldı."
"İşini son dakikaya bırakırsan böyle olur. Neyse, acele et ve yolu göster."
"Tamamdır. Beni takip et."
Bir süre sonra hamamın girişine varmışlardı. İçeri adım attılar ve içerinin buğusu yüzlerine vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto x Sasuke story (sasunaru/narusasu)
FanfictionNaruto ve Sasuke'nin okul çıkışı sözleşip hamama gittikleri ve orada yaşadığı kısa küçük maceralar. Yetişkin içerik barındırıyor.