İçindeki Duyguların Uyanması | 2. Kısım

540 40 92
                                    

"Hadi, diğerine girme vakti."

"Ama buraya daha yeni alışmıştım." Naruto düş kırıklığına uğramış bir yüz ifadesi takındı.

"Aylaklık etme! Çabuk ol."

"Peki peki." Naruto homurtuyla söylendi. Sudan çıktıklarında Naruto bağırdı.

"Aaah! Suyun dışı çok soğuk."

"Daha soğuğu seni bekliyor." Sasuke Naruto'yu korkuttuğunu görünce sırıtmıştı. Suyun önüne geldiklerinde Sasuke, Naruto'nun girmeme ihtimaline karşı bir anda onu suya itti. Havuzdan sıçrayan sular Sasuke'nin bacağına gelmişti ve o kısımları uyuşturmuştu. En iyisi bir anda girmek diye düşündü ve Naruto'yu attığı yere kendi de hızlıca atladı.

Naruto kaskatı kesilmişti. Sasuke de aynı şekilde. Bir süre konuşamadılar. Birkaç dakika sonra Sasuke konuşmaya başladı.

"Seni oraya ittiğim için bana kızma çünkü itmesem girmekte sorun çıkarırdın."

Naruto başını hafifçe oynattı. Yavaş yavaş suya alışmaya başlıyordu.

"BU BENİ BİR ANDA İTMEN ANLAMINA GELMEZDİ!!!!"

"Ne bağırıyorsun?! Kulağımın zarı patlayacak!"

"SALAK! DONUYORUM!"

"BAĞIRMAYI KES BEYİNSİZ!"

Birkaç dakika aradan sonra soğuk havuzunda da 10 dakika dolmuştu. Sasuke konuştu.

"Çıkabiliriz."

"Ama buna da daha yeni alışmıştım!"

"Fazla kalırsan hasta olursun. Çık şuradan!"

"Off, tamam!"

Çıktıktan sonra önce saunaya gittiler. Sonra buhar odasına. En son vücutlarına kar sürdüler. (Buhar odasından çıktıktan sonra yine şok etkisi için vücuda buz sürülür.)

En son kısa bir duş aldılar. Sasuke soyunma odasına gidecekti ki Naruto onu durdurdu.

"Hey! Boşuna mı hamama geldik?!"

"Ne var? Yapmamız gerekenleri zaten yaptık. Şimdi ne yapmamız gerekiyor?"

Naruto kaşlarını kaldırdı.
"Tellak bizi keseleyecek."

"Saçma. Ben soyunma odasına gidiyorum."

"Hayır gitmiyorsun! Benimle geleceksin!" Naruto Sasuke'yi kolundan tutup çekiştirmeye başladı.

"Bıraksana beni!"

"Asla!"

Sasuke hamamı merak etmiyor değildi çünkü ilk kez böyle bir yer görecekti. Ama umursamaz görünmeye çalışıyordu. Naruto'nun onu sürüklemesine izin verdi. Ama yine de istekli gibi görünmemek için ağırlığını ayaklarında toplayarak onu zar zor götürmesini sağladı.

"İşte karşında keseci amca!"

"Şimdi bu adam bize kese mi yapacak?"

"Evet! İsterseniz size yüz ve vücut maskesi de yapabilirim. Jiraiya öğrencisine iyi bakmamı söylemişti!"

"Evet, evet! İsterim! Sasuke, sen de ister misin?"

"Gerek yok. Ayrıca ben kese de istemiyorum. Yeterince iyi bir duş aldım zaten."

"Yok öyle yağma Sasuke efendi! Buraya kadar gelip de kese yaptırmadan dönemezsin!"

"Yeter artık Naruto! Bağırmadan konuş! Seni duyabiliyorum."

"Tüm gün bağırmamam karşılığı kese yaptıracak mısın?"

"Zorunda mıyım?"

"Evet."

Naruto x Sasuke story (sasunaru/narusasu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin