Kapıyı açtığım anda Namjoon hyung ve sevgilisi Jin hyung bana ne olduğunu sorar gözlerle bakmaya başladılar.Zaten onlara daha önceden Jungkook'tan hoşlandığımı ve yaptığım şeyden haberleri vardı.O yüzden merak ediyorlardı acaba Jungkook ne cevap verdi diye.Onları kapıda çok bekletmeden içeriye buyur ettim.
"Eee Taehyung Jungkook ne tepki verdi"diye sordu Namjoon hyung.
"Numaram bile yokmuş onda beni başta tanımadı çünkü resimde yüzüm gözükmüyodu.Sonrada kim olduğumu ve ona neden nude attığımı sordu."diye üzgün bir şekilde cevap verdim.Üzgün olduğumu fark etmiş olmalılar ki gelip hemen ikiside bana sımsıkı sarıldılar.Daha sonra
"Üzülme canım nolucak.Elbet birgün ona karşı olan hislerini anlar,üzülme."diye ekledi Jin hyung.Üzülmemi istemiyorlardı ama ister istemez üzülüyodum.Tam 3 yıldır yani lisede öğretmenlik yapmaya başladığımdan beri Jungkook'tan hoşlanıyordum.Ama o benim ona olan duygularımı hiç fark etmedi.Lisenin son yılı olduğu için ona olan hislerimi daha fazla belli etmeye çalışıyorum.
1 Saat sonra
Jin ve Namjoon hyung yanlız kalmak istediğim için evlerine gitmişlerdi.Onlar çok iyi bir çift ve birbirlerini çok seviyorlar.Acaba ben ve Jungkook'ta onlar gibi olabilecek miyiz düşünürken üzülmeden edemedim.Neden anlamıyordu o mu çok saftı yoksa ben mi belli edemiyordum.Ama karar vermiştim yarın okulda ona olan hislerimi açık bir şekilde belli edicektim.
Jungkook'tan devam
Ahh acaba o resmi gerçekten yanlışlıkla mı attı.Bay Kim okulumuzda görev yapmaya başladığı ilk yıl ondan hoşlanmaya başlamıştım ama öğretmenim olarak değil.Bay Kim'e aşık olmuştum.Sonrada öğretmenim olduğu için bana aşık olmayacağını düşünüp hislerimi bir kenara bırakmak istedim ama olmadı aşk bu hemen vazgeçilmez.O yüzden hislerimi içime attım.Elimden geldiğince ondan uzak durmaya çalıştım ve bunu iyi bir şekilde yaptığımı düşünüyorum.Hislerimi öğrenmesini istemedim ya beni red ederse ya benden uzaklaşırsa diye düşündüm.O yüzden 3 yıldır tam 3 yıldır platonik aşığım hemde fizik öğretmenime.Fizik demişken Bay Kim'in vücudu çok iyi ahhhhhhhhh.Resmen adama tekrardan aşık oldum.Öğretmenim olması bir şeyi değiştirmez ben onu hep sevicem.Ah salak kafam saatin kaç olduğunu hiç fark etmemişim saat resmen gece 3 olmuş yarın okul var.Geç kalamam sevdiceğimi görmem lazım.Hemen kıyafetlerimi değiştirip yatağıma uzandım.Aklıma Bay Kim'in kasları geldikçe uykum kaçıyordu onları gördükten sonra nasıl uyuya bilirim ahhhh.Yarım saat daha Bay Kim'in vücudunu düşündükten sonra uykuya dalmışım.
Taehyung
Alarmın sesiyle uyandığımda hemen kalkıp kıyafetlerimi giydim.Okul için bir kaç dosyayı aldıktan sonra arabama adımladım ve okul için yola çıktım.Yolda giderken karşıma çıkan kişiyi gördükten sonra gülümsemeden edemedim benim minik tavşanım Jungkook.Arabayı hemen yanında durdurup seslendim.
"Jungkook"
Hemen irkilerek arkasını döndü.Beni gördüğünde şaşırmıştı ve yüzü hemen kızarmıştı.Ahhh şimdi hatırladım benona vücudumun resmini atmıştım ahh rezil oldum rezil .Keşke seslenmeseydim diye düşünmüştüm ama olan oldu.
"Evet Bay Kim"
Ahhh yine bana Bay Kim dedi.Acaba ne demesini bekliyordum aşkım mı bebeğim mi tabi Bay Kim diycekti ben onun öğretmeniyim.
"Şey diycektim"
"N-ne diycektiniz"
"İstersen seni okula kadar götüre bilirim"
Sooooooooon acaba kitap nasıl gidiyo.Daha okuyan 2 kişi bile yok.Ama olsun.Eğer kitabımı okuyorsanız fikirleriniz belirtin lütfen.Daha 2 bölüm yazdım biliyorum ama merak ediyorum insanlar ne düşünüyo diye neyse byyyyyy bacımwaters.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁Mr.Kim✔︎⚣︎꧂
Fanfiction+82************* |Bilinmeyen Numara| *𝑭𝒐𝒕𝒐𝒈̆𝒓𝒂𝒇* Minik Tavşan🐰 Kim...