Chapter 1

3.5K 87 23
                                    

<3

--------------------

Sevgilim Si-hyeon ile bugün yemeğe çıkacağım ve deliler gibi elbise arıyorum. Kendisi işkolik biri olduğundan dolayı böyle randevular çok nadir oluyor sanırım sadece telefondan konuşuyoruz :( Neysee elbise bakmaya devam ediyorum Jisoo ve Rosé bana bu konuda yardımcı olacak 🥳 Rosé elbise seçmeme yardım ediyor ve Jisoo saçlarımı yapacak böyle arkadaşlara sahip olduğum için çok şanslıyım..

Jen; "Rosie benim için siyah elbise seçmelisin..

Rosie; " Ya çiçekli, gökkuşaklı yerlere götürürse? Beyaz elbise daha güzel olur Jennie!!!

Jen; "Si-hyeon'un öyle bir romantiklik yapacağını düşünmüyorum ki askm"

Jichu; "Bence de bebeğim, Jennie doğru söylüyor onu dinlemelisin.. Jennie için siyah bir elbise seçmelisin Posie, artık saç yapmaya başlayalım yoksa geç kalcak Jendeuk!!!

Jen; "Jisoo unnie çok doğru söylüyor!! Sevgilini dinle ve siyah bir elbise ver bana rosie😣~"

Rosie; "Pff peki.."

-Yemeğe gittiklerinde-

|Aslında daha uzatırdım ama üsendim aga |

Jen; "Si-hyeon, burası çok güzel sevgilim, iyi ki varsın<3"

Si-hyeon; "Sen de iyi ki varsın."

*-*

Si-hyeon; "Jennie, arkadaşım ve sevgilisi gelecek. Onlara iyi davran."

Jen; "Neden bana şimdi haber veriyorsun? Zaten çok nadir görüşüyoruz onda da insanları neden davet ediyorsun? Başbaşa olacağımızı zannediyordum.. "

Si-hyeon; "Geleceklerini unutmuştun şimdi aklıma geldi kusura bakma"

Jen; "Kusura baktım."

Si-hyeon; "Se-joo! Burdayız

Si-hyeon'un bahsettiği kişinin yanında genç ve güzel bir kadın vardı, gözlerim gerçek bir insan mı görüyor? Yüzü küçük ve gözleri büyük..

Si-hyeon; "Jennie, aval aval bakma ve yemeğini ye"

Tekrar Si-hyeon'un sesi ile kendime geldiğimde o çoktan oturmuştu tam önüme.

We can't be friends

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


We can't be friends.

I want to feel like you || Jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin