"Sarı , kırmızı, mavi, yeşil dahası ve dahası yedi renge lüzum yok eğer biraz farkliysaniz iki rengi de alıp bulutların üzerinden kendinize yeni bir dünya yaratmak istersiniz ya da var olan dünyada size ve hayallerinize yer olduğunu umut edersiniz." İşte benimde biraz renkli olan bir şey gördüğümde umutlandıgım, aha işte bunlarda benim gibi ya da destekliyodurlar belki ya da ne bilim en azından biliyolardir adimizi sanımızı dediğim yıllardı..
Ağustos'tu kendime "kadınlardan hoşlanıyorum" ama "lezbiyenim" demedigim zamanlar. Aslında aynı şey değil mi? Ama bazen bilirsiniz susarsiniz ya çünkü belki biraz da korkarsiniz. Size şuymuş buymuş demelerinden cekinirsiniz .Aslında bangır bangır bagirirsiniz içinizden Ulan"Ibneyim topum sizin deyiminizle lezim!!!" Ama içimdeki şehirde , şehirdeki evde , evdeki sofrada, koltukta, sıcağında evin, yatağında hayallerimin en ücra en derininde bi kadın var bunu da bagırırsınız iç organlariniz alkışlar sizi..Neyse.
Üniversite sınavı orta derecede iyi geçmişti heyecanla sonucu bekliyordum. Bir yandan da bazı bilindik eşcinsel sayfalarında geziniyordum bi kaç kızla merhabalasiyor ufak tefek ama içi boş heyecanlar yasiyordum. Hislerim gerçekti ama beklediğim kadın yoktu sanki bazen başka bir ülkede falan mı acaba diyordum. Dil öğrensem falan:) uzun işti Burdan olsun işte ugrastirmasin beni. Malum bizim gibilerin hep bir ikinci hesabı olmuştur gizli saklı eşcinsel haberler okuduğu paylasimlarda bulunduğu.
Yine bir gün sonuç ha açıklandı ha açıklanacak derken aksami ettim, facede gezinirken bi kızla konuşmaya başladık. Mrb adın sanın yaşın okulun cartın curtun. Klasik.
Kendisinin 16 yaşında olduğunu babasının polis olduğunu kortugunu vs söyledi. Ha birde foto istiyor benden . Bizde de bi adet vardır güven yoksa foto yok. Neyse küçük olmasından kaynaklı yüksek vicdanli ben kıza hemen korkma bişeye ihtiyacın olursa söyle vs gbi şeyler söylemeye başladım, kız bana foto attı çünkü korkmamasi için. O yaşta kardeslerm olduğundan bi an hassaslastim erkek olmadığımı numaramı vereyim ara duy sesimi bile dedim, sırf korkmasin diye.Her neyse ertesi gün telefonuma bir msj geldi.
-Aslı Merhaba , napiyosun?
-Ne Aslisi ?
-Sen Aslı değil misin Murattan aldım numarani.
-Yanlış oldu herhalde aslı değilim ben.
-Haa, pardon.
Hep beni bulur böyle şeyler diye soylenirken dün gece konuştuğum kız faceden yazdı tamam kizmissin inandım diye .Anlamadım dedim. Numaramı kız kuzenine vermiş Aslı diye (Aslı da kuzeninin arkadaşı hat değişince aslının nosu da yalan olmuş)
Her neyse , Tekrar bi msj geldi
-Kuzenim senin için dedi ki o sapık "lezbiyen " onla konuşma. Ben anlayamadım şimdi dedi.
Sapık ha? Vay! O.Ç benim sarteller attı tabi hemen aradım numarayı..
-Alo?
-Alo , efendim (incecik kibar ötesi bi ses)
-Olayı anlattım ve aynen şöyle:Bak ben escinselim ama sapık değilim asıl senin o kuzenin sapık kız fake hesap açıp lezbiyenim diyor. Ben neysem oyum gibi bişeyler zirvaladim.
-Çocuk işte normalde de çocuk gibi ergen falan, dedi. Ben senin durumuna da saygı gösteriyorum demez mi:)
-Saol Teşekkürler kusura bakma falan derken sesini bidaha bidaha duymak istedim. Hetero ve benden küçük kızlarla hiç ilgim olmadı ama sesi ince ve kibar kadinlar hiç susmasin kafasindaydim hep:)))
Bi şeyler oldu laf lafı açtı nerelisin okul is yaş falan derken kapattık .
Sonra bir msj
-Arkadaş olabiliriz istersen
-Tabii dedim.
Ama o benim için ince sesli bi kızdı sadece konuştuğum diğer kızlar gibiydi (En azından simdilik)..