Şeytan Üçgeni

617 3 1
                                    

İnsanlar bana hep neden kızgın bakıyorsun diyordu.İçim paramparça aslinda.Ölmüşüm yıllar önce sanki. Ailevi yada sağlık yönünden hiç bir sıkıntım yok ama öyle bişey ki ruhum halsiz ,bedenim çaresiz , kalbim kimsesiz.Psikopat onlarca kişiye işkence yapmış çeşitli cinayetler işleyen seri katil tipi olan birisiyim.İçimde kadınsı wamp bir kız yatıyor. Ama sadece içimde.Dışardan bakıldığında serseri erkeksi biri olarak duruyorum. Fakat buna rağmen fazla begeniliyorum ,en düşük ihtimal dikkat çekiyorum. Ne kadar sevilsem de suana kadar hiç düzgün bir ilişkim olmadı. Kiminle çıktıysam pişman oldum her seferinde keske yapmasaydım olayı oldu, benim keşkelerim bitmek bilmez.Hemen hemen çabuk seven birisiyim.Şu anda ise lisede olmanın keyfini yaşıyorum. Çocukluğumdan beri erkeklerle büyüdüğümden onlara daha çok guveniyorum ve onlarla daha iyi anlaşıyorum.Ama niyeyse hangi erkekle tanıştıysam bana arkadaş gözüyle bakmadı.Hep bi hafta sonra sevdiklerini söylediler. Bu da benim erkeklere olan güvenimi azaltıyor ve korkuyorum.Erkeklerle başım belada.Öncelikle soner ! Oh,tam baş belası. 2 senedir aralıksız konusuruz ve o benim bi bi bitanem.Ama kimi sevsem engel oluyor ve hepte onun yakın arkadaşlarına kalbim tutuluyor.Soner beni cok seviyor ve en cok istediği sey annemle tanışmak. Esmer kısa boylu.Onunda bir arkadaşı var tam anlamıyla aşıktım ona.Eski sevgilim olur kendisi.Onun içinde keskelerim var cunku tam tanımadan çıktım ve ortamdan ortama atlayan kızlara yavsaklık yapan kardeşim dediği insanlarla çıkan sikik beyinli bir çocuk kısaca. Bir kıza uyuzum ve nedense eski sevgilimle o kız çıktı. Bütün şansızlıklar mı beni bulur kardeşim .O uyuz olduğum kız en yakın arkadaşımın 10 senelik arkadaşı ve suan sevdigim çocuğun eski sevgilisi.Hay ebenin amı!! Şeytan üçgeni sanki.Eski sevgilimle suan sevdiğim çocuk kardeş gibiler ve ben suan çok mal bir durumdayım. Eskiden çok uğraşıyordu ve sık sık bakardı. Hırkasını giymisligim bile var ama geçen cuma bir top için bağırdı bana.Ve ona karşı sevgimi yitirdim bana yapılmaması gereken bi hareketti seni aptal.Şimdi ise derste sınıfına girdiğimde yüzüme bakamıyor gördüğü anda suratını çeviriyor. Sıçıyomusçasına yuruyusuyle beni benden alıyor.İnsallah bana karşı tutumunu değiştirir. Okulda güzel seyler olucak hissediyorum. Yarın bi taktik denicem işe yararsa ne mutlu.İyi şanslar bana!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİKİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin