~NikoJa taas samallainen päivä. Heitetään ittemme ylös sängystä, tehään aamutoimet, kipitetään ulos sienimökistä, studiolle, vähän töitä, kotiin, nukkumaan. Joka päivä sama tarina jatkuu uudestaan ja uudestaan. Noh, tässä sitä kuitenki ollaan, monta monta vuotta myöhemmin. Aina on pärjänny tällä arjella ja no, ihan hyvinhän se kulkee.
Mutta nyt kuitenkin istun keittiön pöydässä syömässä tammenterho-leipiä ja juomassa männyn neulasteetä. Selaan Peikkogramia ja tykkäilen fanien postauksia.
Sain viestin meidän bändin ryhmästä. Ignoorasin sen ja lähin viemään astioitani altaaseen, aattelemasta asiaa sen enempää. "Se on kuitenki vaa joku Porkon lähettämä hassun hauska kuva missä se on rikkonnu jonku naapurin mummon silitysraudan" ajattelen itsekseni ja suuntaan kohti vaatekaappiani. Yritän löytää lempi paitaani sieltä, mutta en meinaa löytää sitä mistään. "Missä helvetissä se voi olla". Samassa mun puhelin pimpahtaa. "Joku varmaan vaa vastas siihen kuvaan, ei se voi olla mitään tärkeetä" tuumin itsekseni ja jatkan penkomista. "Ääh tuolla" huudahdan, kun vihdoin löydän etsimäni paidan.
*Pim! Pim! Pim!*
Ilmotuksia vain satelee joten päätän katsoa ne, ihan vain varmuuden vuoksi.
Troll Channel - ryhmä
Joel😎: Ja missäs vitussa sää Niko oot
Tomppa💃: Sä oot 1,45h myöhässä reeneistä. Mä yritin tööttää sun kämpän pihalla mut et kai sitte kuullu
Olli🌍: Onks kaikki ihan okei, sul on aina luuri käessä?!
Porko🍻: Elkää poijjaat huoliko se on vetämäs käteen nii ei saa häritä >:(
Aleksi🐵: Joonas mitä helvettiä😂
Joel😎: HAHAHA!!😂
Minä: No hehheh. En tällä kertaa. Nukuin vähän vaa pommii oon siel ihan just
Voi vittujen vittu. Oon sitte näköjään nukkunu pommiin ja nyt meil menee taas pitkään studiolla, ihan vaa mun takia. Vedän äkkiä vaatteet niskaan ja alan kipittelemään ulos. Ei menny kauaa kunnes näin jo sen teepannun muotosen studion, Peikkometsän reunalla. "Onneks en asu yhtään kauempana" puuskutin, kun astuin sisään ovesta.
"Nonni ja kehtas Matti Myöhänenki saapua keskuuteemme" Joel huikkas sohvalta jossa se värkkäs jotaki sen puhelimella. "No hehheh" vastasin tälle ja näytin sormista sitä pisintä. "Mikä sulla ees kesti noin kauan, ainahan oot ihan valmiina värkkäämään täällä vaikka mitä. Kerranki tultiin tänne nii sulla oli metrin korkunen linna pystytettynä" Olli mumisi bassonsa takaa. "Ensinnäki, se oli Porko. Toiseksi, herätys ei vaa jotenki soinu oikeessa ajassa ja sitte en löytä-" "Nonii älä selitä siinä ku laulaa lurauta nyt tohon mikkii" Aleksilla näytti menevän jo hermot. "Aa, joo"
~Aleksi
"
Jaaa... Valmis!" Otin kuulokkeet korviltani ja huudahdin pojille. "Laitahan poika biisi pyörimää" Joonas vastasi innoissaan lattialta johon oli lösähtäny.
"Tää on paras meän biiseist tähän mennessä" Joel heilu tuolillaan joka oli Joonaksen takana, ja vahingossa potkas tätä selkään. "Ai vittu Joel" hän kirosi ja nousi lattialta, ainoastaan hypätäkseen pahoinpitelijänsä päälle. "Aaahh" Joel päästi hyvin häiritsevän äännähdyksen kun Joonas osu sen hermoon kyynärpäällänsä. "Älkää ny alkako panee siinä kuitenkaa, tääl on muitaki läsnä" Niko nauro omalle vitsilleen, ja pian me revettiin raikuvaan nauruun, kaikkien tapahtumien takia.
Kohta kaikki olimme rauhottuneet ja pojat oli irrottautuneet toisistaan. "Lähetäänks biisin valmistujais bisselle" Joel kysyi yhtäkkiä pitkän kiusallisen hiljaisuuden jälkeen. "Joo no ei kai bisselle voi sanoa ei nii, eiköhän mennä" "No eihän Niko ikinä sano ei, oikeestaan millekkään" sanoin huvittuneena. "Ainakaa nukkumiselle aamusin" Tommi sanoi, ja taas me aloimme räkättämään.Ei mennyt kauaa ja oltiin saatu hinattua ittemme ulos studiolta ja tepsutettiin kadulla menossa kohti baaria. Meät tunnistettiin muutaman kerran ja otettiin parit yhteiskuvat, mut sellasta se kai on. Elämä julkkis peikkona. Kai? Mistä minä tiiän jos me ollaanki oikeasti vain amatöörejä, ja muut peikot onki tehny ison ison inside läpän meistä, ilman meitä, että hei nyt esitetään Troll Channelille et me tykätään niistä. Okei epäilen, mut mistä sitä ikinä tietää.
~~~
585 sanaa
Eli aattelin yritää väsätä jotai tämmöstä tarinaa. En oo nähny ainakaan saman tyylisiä täällä tai missään muuallakaan. Jätän nää kappaleet aika lyhyiks, mutta jos tulis uus kerran tai kaks viikossa?
Ja mun pää lyö tyhjää nii mitä täs vois tapahtua. Kaikki villeimmät ideat mitä teil on niin kirjottakaa.
Kiitos ja hei, pidä hyvä päivä! :)
ESTÁS LEYENDO
Troll Channel
FanficTää on tarina Blind Channelista, jos he olis pikku peikkosia. Nauttikaa!