Co będziecie robić wspólnie podczas ponurego deszczowego i wietrznego dnia?
Baran - Podczas pierwszej rundy zaschnie mu w gardle i zapyta kto chciałby zaryzykować wyjściem do sklepu podczas burzy. Zgodziły się trzy osoby. Duda Tanajno i Ryby.
Byk - Z podziwem będzie się patrzył na widok za oknem.
Bliźnięta - Będzie oszukiwać i zgarniać za to największe ilości punktów.
Rak - Razem z Hołownią przejrzą wszystkie tiktoki.
Lew - Włączy dość straszny horror. Do seansu grozy dołączą Trzaskowski Jakubiak Wodnik i Skorpion.
Panna - Zaproponuje wspólną grę planszową w której udział wzięli Baran Bliźnięta Strzelec Biedroń Żółtek i Piotrowski.
Waga - Usłyszy z góry łomot więc się tam uda. Zaglądając w pierwsze lepsze drzwi ujrzy Koziorożca i Bosaka na łóżku. Rzuci dość dwuznaczny żart po czym powoli zamknie za sobą drzwi.
Skorpion - Podczas jednego strasznego momentu w horrorze zachłyśnie się wodą.
Strzelec - Zdenerwuje się piątą przegraną i strąci plansze na podłogę.
Koziorożec - Potknie się o własne nogi i wleci w Bosaka który ten poleci na łóżko. Dość dwuznaczna sytuacja.
Wodnik - Wejdzie w pajęczynę na której był ogromny pająk. Tak się wydrze że Jakubiak dostanie zawału.
Ryby - Puści na telefonie "Never gonna give you up" by umilić trochę czas podczas stania w dość długiej kolejce do kasy.
Duda - Przed wyjściem do najbliższego sklepu stwierdzi że "Nie ma chuja że lunie deszczem jak tylko wyjdziemy" Kiedy tylko wyszliście piorun strzelił w pobliskie drzewo wystraszając Andrzeja.
Trzaskowski - Podczas filmu zauważy kątem oka że Wodnik opiera głowę o jego ramię.
Biedroń - Podniesie planszę i powie że Strzelec już z nimi nie gra po czym karze mu iść do kąta by przemyślał swoje zachowanie.
Hołownia - Zapyta się Raka gdzie podział się Koziorożec z Bosakiem.
Bosak - Razem z Koziorożcem udadzą się do górnego pokoju by pokazać pewną rzecz.
Kosiniak-Kamysz - Odbierze telefon od Pawła który ma do niego prośbę. Mianowicie Władek będzie musiał podchodzić do każdego i pytać się co ta osoba chciała ze sklepu.
Piotrowski - Zacznie się zastanawiać dlaczego Duda Tanajno i Ryby coś długo nie wracają ze sklepu.
Witkowski - Zejdzie do piwnicy z Wodnikiem w celu znalezienia pewnej starej książki.
Jakubiak - Będzie co chwile się wzdrygał podczas strasznego horroru.
Tanajno - Będzie trzymał dość długą listę zakupów. Jednak przez deszcz tusz na kartce zmyje się co spowoduje zadzwonieniem do Władysława.
Żółtek - Wygra grę planszową.
Spać mi się chce.
CZYTASZ
|| Zodiak z Politykami RP ||
RandomJest to zodiak z Polskimi Politykami. Nie wiem no kurwa nudziłam się.