Fituesit

118 13 74
                                    

Mirembrema te gjitheve!

Konkursi u mbyll dhe me ne fund zgjodha fituesit.Me besoni qe ishte shuuuume e veshtire te zgjidhja midis tere historive sepse une i adhurova te gjitha.Por me duhej te zgjidhja tre me te mirat.

Dhe fituesit jane:

Vendi i pare shkon per _AngryCupcake_ dhe tregimin e saj drame "Lisa".
Me pelqeu si e kishe zhvilluar tregimin,sesi i kishe percjelle emocionet,mua me beri teper pershtypje si lexuese .Titulli ishte mjaft i pershtatur  dhe tregimin e kishe shkruar ne menyre fantastike permes imagjinates tende.Shkruan shume bukur dhe te falenderoj qe more pjese.

Vendi i dyte shkon per apricater dhe tregimin e saj romance "Kur libri behet shkas per dashurine".Duhet te them qe ishte i mrekullueshem.Plot shprehje te bukura dhe fjale te nderthurura mjaft mire me njera-tjetren.Me pelqeu detaji i flashback-ut se gjyshes.Me rikujtoi Lunen😢. Te falenderoj jashtezakonisht shume qe more pjese.

Vendi i trete shkon per Klaudeta07 dhe tregimin e saj romance "Edhe une te dua...".Ishte shume perfekt,sa mjeshterisht kishe pershkruar dashurine rinore te personazheve,ate dashuri te pafajshme mes tyre.E adhurova dhe jam me shume se e lumtur qe more pjese.

Falenderoj gjithashtu blue__universe1,Ariol12 dhe selenophilenian per pjesemarrjen.Tregimet tuaja ishin poashtu shume te bukura por kishit disa ulje pikesh. blue__universe1 dhe selenophilenian per zhvillimin e historise dhe Ariol12 per gabimet drejtshkrimore.

E perseris qe ishte vendim teper i veshtire per mua.Tere kohen mendoja " po sikur tu mbese hatri" ose "po sikur padashje te fyej ndonje me gjykimin tim".Por prandaj zgjodha ta bej me raunde ne menyre qe te gjitheve tu jepet mundesia te fitojne.Shpresoj te jeni te kenaqur dhe te jeni argetuar sadopak dhe mbi te gjitha shpresoj mos kete asnje hatermbetje.U mundova te jem sa me e drejte ne gjykim.Nese keni pakenaqesi mund t'i shprehni lirisht.😊

KonkursWhere stories live. Discover now