Part 1

329 17 3
                                    

-Ackerman!!!-kiáltott a főnököm.
-Hm?-sétáltam oda unottan. Ő rám nézett majd szemeivel mutatta hogy foglaljak helyet. Mindenkit kitessékelt a szobából majd kezeit ropogtatni kezdte. Én eldőltem a széken miközben figyeltem minden mozdulatát.
-Lenne egy munkád-tért azonnal a lényegre.
-Milyen munka?-húztam ki magam.
-Meg kellene szelidítened nekünk egy illetőt?
-Szelidíteni?? Illetőt?-ültem teljesen fel. Nocsak nocsak. Lehet még valami jó is kisülhet ebből.
-Eren Jaegerről lenne szó.- ahhh nemár megint rám bízzák a palikat
-Tudom hogy mindig neked adjuk a férfiakat de tőled rettegnek csak. Szerintem 1 nap alatt sikerül megtörnöd. Ha érdekel miért azt is el mondom.
-Oké akkor miért is kell megtörnöm?
-Eren Jaeger egy nagyon fontos darabja a láncszemnek. Az apja mikor meghalt neki mondta el hogy hol találja az átjárót ahhoz a sok zséhez.-csillant fel a szeme. Unalmas.
-Oke és mi jó lesz nekem ebből?
-Mi az hogy mi jó lesz NEKED ebből?-csapott az asztalra.
-Hát mi jo lesz abból ha én megtörök egy gyereket?
-16 éves már nem gyerek annyira-ült vissza le.
-A fele a tiéd a pénznek.
-Megegyeztünk!-álltam fel majd unottan kisétáltam. Micsoda naív egy társaság. Észre sem veszik hogy folyamatosan kicsavarom belőlük az egész pénzt. Na mindegy is. Vissza sétáltam a szobámba majd levetkőztem és átvettem a szokásos felszerelésem. Minél hamarabb elkapom annál hamarabb kapom a pénzt. Ilyen egyszerű ez az egész. Ha nem mutatkoztam volna be még. Levi Ackerman vagyok. Emberektől csavarom el a pénzüket mióta az eszemet tudom. Sajnos rettentő körülmények között nőttem fel de nincs mit tenni. Nem mindenkinek van tökéletes múltja. Felhúztam a csizmám majd elkértem Jaeger adatait. Az adatok alatt értem a lakcímet,iskolát,korát,nemét,és még a szexualitását is. Tehát:
neme:férfi
Neve:Eren Jaeger
Kora:18
Lakcím:——-(gondolj ide egy lakcímet~Író)
Iskola:——-(ismét~író)
Szexualitás: biszexuális
Kapcsolata: egyedülálló
-Nem is rossz. Hmmm. Nem is rossz.-gondolkodtam hangosan. Megköszöntem az adatokat majd a megadott házszámhoz sétáltam. Ahhoz képest hogy milyen iskolába jár egészen szép háza van. Lassan az ajtóhoz sétáltam majd unottan kinyitottam az ajtót. Nincs kedvem ehhez szóval minél hamarabb annál jobb. Lassan felsétáltam az emeleten, remélhetőleg itt lesz a szobája. Bingó. Illedelmesen bekopogtam, már ha betörtem a házba. Pár perc múlva kinyitotta a gyerek az ajtót.
-Amm hogy jutott be?-nézett kérdőn mire elkaptam a karját és lecsaptam a földre.
-Tehát Jaeger.-néztem le rá.
-Vagy azt csinálod amit mondok, vagy nagyon nagy bajok lesznek-rémülten nézett rám,ajkait résnyire nyitva hagyva.
-Értve vagyok?-guggoltam elé mire remegve bólintott. Külsőleg nem gyerek de belül még csak kamasz. Már éppen kaptam volna fel a hátamra mikor elkezdett csörögni a telefonom. A jó kurva anyádat bárki is vagy.
~Hívás~
-Igen?-szóltam bele.
-Megvan Jaeger?-ahh szoval a főnök.
-meg. Mit várt hogy elszalad?-kérdeztem unottan. Nem mondott rà semmit hanem másik témát hozott fel.
-Magadhoz vidd,itt nincs már hely. A többiek is begyűjtötték őket.-hát ez kurva jo. Vigyek magamhoz egy olyan embert akit kb az egész ilyen dologgal foglalkozó ember keres. Hàt eldobom az agyam.
-Oke.-nyomtam ki a telefont majd a hátamra kaptam Jaegert. Teste remegett s szemei is le voltak hunyva. Nem sokkal magasabb tőlem. Mondjuk még csak 16 éves. Növésben van. Befordultam egy kanyarnál majd mikor a házamhoz értem letettem Jaegert s belöktem a házba.
-Felső emelet 2.ajto-néztem rá mire bólintott majd remegő lábakkal felsétált. Semmi mókás nincs ebben. Kezdem unni az életemet. Ehhhh.

Ackerman rabjaWhere stories live. Discover now