Part 8

145 12 2
                                    

Ahh Eren...megőrjítesz. Eren egyre gyengédebben szorított,lélegzetvétele is egyre lassúbb volt. Ujjaim ismét hajába vezettem majd játszani kezdtem kusza barna tincseivel. Elaludt. Elmosolyodtam miközben szorosan magamhoz öleltem törékeny testét. Igazából első ránézésre nem látszik törékenynek. Egy erős és magabiztos tinédzsernek látszik,közben pedig egy aranyos és gyenge fiú aki rossz emberbe szeretett bele. Szemeim ismét lehunytam majd álomra hajtottam a fejem. Szerintem át aludtam a napot. Sőt biztos. Eren hangjára kezdtem ébredezni.
-Levi-simogatta az arcom.
-Mmm hagyj-húztam a fejemre a takarót.
-Leviiiiii-puszilta meg az arcom mire azonnal kipattantak a szemeim.
-Na végre-nevetett fel.
-Itt a reggelid. Bár már nem reggel van.-vakarta tarkóját.
-Tessék.-tette az ölembe mire elmosolyodtam.
-Köszönöm...de-néztem rá.
-Nem ennél velem?-fordultam el hogy ne lássa hogy megint fülig pirultam.
-Hát..ha szabad.-mosolyodott el miközben mellém ült. Én lassan betakartam,közben ő vállamra hajtotta a fejét. A villára szúrtam egy kisebb bacon szeletet majd Eren felé tartottam. Ő száját kinyitotta mire egy eléggé "rossz" dolog jutott eszembe. Elpirultam. Megint. Miközben Eren rágta a kaját szemeit rám vezette. Lenyelte,majd felnevetett.
-Mi jó jutott eszedbe Levi?-terült el nevetve az ágyon.
-Mi lenne ha megmutatnám?-húztam perverz vigyorra a szám. Eren elpirult miközben a párnába fúrta a fejét. Halkan felnevettem miközben derekára vezettem nagy kezeim. Pólója alá vezettem a kezeim majd ujjaim hegyével végig simítottam egészen a combjáig. Eren nem mozdult meg, csak jobban a párnába fúrta a fejét. Elmosolyodtam miközben leültem az ágyra és az ölembe húztam. Eren minden szó nélkül hagyta, hogy azt csináljak gyenge testével amit szeretnék.
-Mi a baj?-markolgattam a derekát mire elmosolyodott.
-Nemtudom.-bújt hozzám mint egy gyerek.
-Nemtudod?-csikiztem meg az oldalát mire felkuncogott.
-menjünk el randizni.-ültem fel így Eren az ölemben ült.
-Tessék?-lepődött meg.
-Menjünk el randizni.-ismételtem meg magam miközben a nyakát puszilgattam.
-Komolyan?-csillant fel a szeme.
-Igen komolyan.-nevettem fel.
-Menj vegyél fel valamit. Én megyek zuhanyozni.-csókoltam meg a homlokát majd az ágyra helyeztem. Besétáltam a fürdőbe miközben lekapkodtam magamról a ruháim majd beálltam a zuhanyzó alá. Megengedtem a hideg vizet majd neki dőltem a csempének.
Nem tehetek úgy mintha minden rendben lenne. Eren veszélyben van úgy ahogy én is. Bármelyik pillanatban kaphatunk a fejünkbe egy lövedéket. A kibaszott kurva istenbe baszki. Én hülye meg még randira hívom. Hány éves vagyok én? 15?? Ahhh istenem Eren miért csinálod ezt velem? Ültem le a zuhanyzóban miközben térdemre hajtottam a fejem. Már egy ideje itt ülhetek mikor kopogásra lettem figyelmes.
-Levi, kész vagy? Minden oké?-hallottam Eren hangján az aggodalmat.
-Igen. Mindjárt megyek.-zártam el a vizet majd magam köré tekertem egy törülközőt és átsétáltam a szobánkba kikerülve őt.
-Biztos minden rendben?-kérdezte miközben enyhe pír jelent meg arcán.
-Igen minden oké nyugi.-mosolyodtam el miközben homlokára nyomtam egy puszit.
-Hogy tetszem?-mutatott végig magán. Te jó ég eddig észre sem vettem hogy milyen aranyosan van felöltözve.
-Aztarohadt.-haraptam ajkaimba miközben közelebb léptem hozzá. Elpirult s próbált hátrálni,de derekánál fogva magamhoz húztam. Ajkaihoz hajoltam majd rájuk tapasztottam az enyémeket. Szeretlek.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ackerman rabjaWhere stories live. Discover now