İyi Okumalar
Kızın konakta ki kaçıncı haftasıydı bilinmez ama bilinen bir gerçek vardı ki bu konakta ki yutulan haftalar genç kızın bu vampire alışmasına, duygular beslemesine yardımcı oluyordu. Genç kız bu koca konakta yapılacak hiç bir şey olmadığı için genç adamın yanında onun asistanlığını yapıyordu ki bu adamın da hoşuna gitmiyor değildi...
Sumi, güzel beline kadar gelen siyah saçlarını tarayıp altına güzel bir beyaz tenis eteği üstüne ise siyah çapraz askılı bir büstiyer gitmişti bu kombin bembeyaz teni üstünde mükemmel dururken vampir adam için de mükemmel bir davetiyeydi.
Genç kız adamın kapısını çaldı ve bekledi. Onun bu saatlerde masa başına oturduğunu bildiği için kapı hızlıca açıldı. Genç kız bir an şaşırmış ve utanmıştı çünkü o sırada eliyle saçını taradığı için bir anda utanmıştı. Adam ise onun ne kadar çekici bir kadın olduğunu bilse de bu tatlı halleri onu içten içe çıldırtıyordu. Kızı buyur ettikten sonra dosyaları incelemeye başladılar ancak Sumi karşındaki sanat eserini incelemekle oldukça memnun gözüküyordu. Genç adamın gözleri ise dosyaları incelerken yazıların üstündeydi ve bu bakışları gerçekten çok çekiciydi. Oğlan ona baktığını görünce beğenilme duygusu hoşuna gitti ve yarım ağız gülümsedi.-Sumi rica etsem oradaki dosyaları verir misin ? Bugün o dosyaları inceleyip imza atmam lazım.
-Dosyaları değil beni incelemeni isterdim imzaları ise vücuduma atabilirsin Ruki deyip adamın kucağına oturmuştu bu yüreklilik nereden gelir bilinmezdi ama adamın bu işkolik tavrı kızın kendinden geçmesine neden oluyordu dağınık saçlar, boynundaki zincir...
Genç erkek üstündeki kızı görünce şaşırmıştı ancak kız konuşmaya devam ediyordu-Tüm gün dudaklarını yaladın, susadığını biliyorum eğer biraz daha içmezsen daha kötü olacaksın. Deyip bembeyaz boynunu adamın gözleri önüne sermişti.
-Bu cesur tavırların nereden geliyor bilmiyorum Sumi ama hoşuma gitmeye başladı.
Genç adam dudaklarını kızın teninden ayırmadan yavaş yavaş öptü yukarıya doğru gelerek dudaklarında durdu ve kucağındaki kızı ani bir hareketle kendine çevirdi.
Kulağına fısıldadı "senin benden hoşlandığını biliyorum küçük sevgilim ama belki bilmek istersin senin için delirdiğimi teninde kaybolmak, o güzel saçlarının göğsüme yayılmasını istediğimi" dediğinde kız altındaki şişliği hissedince dudağını ısırdı adam bu tepkiyi bekliyormuşçasına sırıttı ve dudaklarını kızın dudaklarına kapattı kız acemi bir şekilde karşılık vermeye çalışırken adam hırsla öpüyordu , son anda adam ayrıldığında kızın dudağını ısırdı ve gelen kan ile ikiside inledi. Sumi ise adamın geniş omuzlarından destek alarak kalçalarını iyice ona bastırdı. Adam artık gerçekten dayanamıyordu ve Sumi'yi masaya oturttu ve tapılası boynuna dudaklarını götürdü bir anda ısırdığında kız derin bir inleme bıraktı ve adamın omuzlarına iyice sarıldı. Adam ise küçük sevgilisinin kanında zevkten kendini kaybediyordu ancak biraz daha ileri giderse hiç iyi şeyler olmayacaktı ve artık Sumi de zevkten kendini acıya bırakmıştı. Adam kendini toplayarak kızdan ayrılıp diliyle boyunu yaladı. Ardından kızı ani bir şekilde koltuğa yatırdı-Seni her gün inceliyorum zaten küçük hanım sadece imza atmam gerekiyor. Deyip boynunu sert bir şekilde emmeye başladı kız zevkten adamın altında kıvranırken genç altında gördüğü küçük tanrıçasına tapar bir şekilde baktı ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
-Sen benim küçük tanrıçamsın artık , Eve*
-Senin tanrıçan olduğum için mutluyum, Adam*Eve* Havva
Adam* Adem
Okuduğunuz için teşekkürler
Oy vermeyi ve yorum yaparsanız sevinirim
! Bu kitabı otome oyunu oynamamış veya mangasını okumamış arkadaşlarım da okuyabilir !
Arzeell
fleuryoda
lnf424
moodumuzbudur
akillikedifelix
myonaynom
Anime sever misiniz bilmiyorum ama...
Arkadaşlarınızı davet ederseniz sevinirim
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere
İyi Geceler