"SENİN GÖLGENİN ARKASINDA KALMAKTAN BIKTIM..! SÜREKLİ BENLE SENİN GİBİ OLMADIĞIM İÇİN DALGA GEÇİYORLAR..."" Dünya da ki en kötü ağabey sensin."
- Sukuna pov :
Ne olmuştu öyle? O gün...
Bana tüm nefret ve sinirini kusmuştu.
Peki, onu korumak dışında ne yaptım ki? Arkamda bırakarak gölgem mi yaptım? veya onun başını kurtararak dalga geçilmesini mi sağladım..?"Galiba evet..."
Peki, en baştan düşünürsem...
Ne yaşadık biz?- Doğum Günümüz -
Babam'ın heyecan ile bekledi son saniyeleri, ikiz oğullarını bir an önce görmek için gösteremediği sabırsızlığı herkez konuşur... Çok sabırsız olduğu söylendi hep.
" Ryomen.. buyrun efendim."
Dedi hemşire..
Babam hemşirenin arkasından gitti ve camdan bize baktı." Yuuji ve Sukuna..."
" İsimleri çok güzel efendim."Babam hemşireye baktı..
Ardından tekrar bize, gözleri resmen parlıyordu.Hayatını bize adayacak gibiydi.
Evet, babam sert birisiydi.
Ama çocukları için değil... heleki masum meleği Yuuji için.Babam Yuuji'yi çok katı şekilde savunuyordu, ya ondan güçlü çocuk hissi alamıyordu.. ya da düz insan olduğu için.
- 5 yaş Doğum günü
Yuuji ve benim 5.yaş doğum günüydü ikimizde çok mutluyduk!
Tabi o Hediyeler için mutluydu,
Bense misafir kızları için mutluydum." Yuuji ve Sukuna'nın doğum gününe hoş geldiniz!"
Yazan kocaman bir kağıt iki duvar arasında asılı duruyodu.
Kırmızı ve Sarı temalı balonlar ve süsler falan işte." Sukuna, yanıma gel.."
Dedi babam...
Onun yanına gittim ve kucağına oturdum." Yuuji'yi korumanı istiyorum.
Diğer çocuklardan falan işte."" Ama sen varsın? "
" Benim iş yerinde işim var, şimdi gidicem. annen burda olucak ama."
" Tamam, denerim baba. "
Babam saçımı okşadı ve beni koltuğa oturtup evden çıktı.
Yuuji'nin yanına gittim ve omzuna elimi koydum." Evimiz cidden çok büyük... süslemek uzun sürdü!"
" Evet babam cidden büyük ve... şehirden baya uzak bir ev seçmiş."
Yuuji bana gülümsedi ve sarıldı.
Bende ona geri sarıldım ve saçını okşadım." Şimdi üstlerimizi giyelim.."
" Sen zaten dünden hazırsın, malum kızlar söz konusu olunca"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Ardında || Sukudori
Fanfiction"SENİN GÖLGENİN ARKASINDA KALMAKTAN BIKTIM..! SÜREKLİ BENLE SENİN GİBİ OLMADIĞIM İÇİN DALGA GEÇİYORLAR..." " Dünya da ki en kötü ağabey sensin." || O gün anladım, onu kendi arkamda tutarak savunduğumu düşünürken.. onu gölgem yapmıştım.