OBX. paxton adam knight

41 6 4
                                    

𝐓𝐇𝐄 𝐏𝐋𝐀𝐘𝐄𝐑 𝐈𝐒 𝐈𝐍 𝐓𝐇𝐄 𝐇𝐎𝐔𝐒𝐄
come and get me

ROLE
i'm not feeling myself today, can i feel you
FULL NAME
paxton adam knight
NICKNAME
pax
AGE
20
GENDER
male
PRONOUNS
he/him
SEXUALITY
bisexual
FACE CLAIM
nils kuesel

ROLEi'm not feeling myself today, can i feel youFULL NAMEpaxton adam knightNICKNAMEpaxAGE20GENDERmalePRONOUNShe/himSEXUALITY bisexual FACE CLAIMnils kuesel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PERSONALITY
paxton is de typische player. hij sluit zich af van alles en iedereen, al helemaal voor liefde en vriendschap. als kook geniet hij veel van het geld, macht en roem dat zijn leven te bieden heeft en daar hoor je hem zeker niet over klagen. hij heeft wel een vriendengroep waar hij erg trouw aan is, maar voor liefde sluit hij zich helemaal af. hij flirt erop los, duikt elke avond met iemand anders het bed in en schaamt zich hier totaal niet voor. waarom zou hij? hij is gewoon aan het genieten van zijn jeugd.

op familie gebied gaat het ook niet zo goed. zijn vader heeft hen verlaten voor zijn secretaresse. paxton probeert er alles aan te doen om niet zoals zijn vader te worden en zorgt ervoor dat hij nooit vreemdgaat. hartenbreken doet hij helaas wel, maar iedereen weet dat je niks serieus moet beginnen met de player van het eiland. zijn looks vallen namelijk niet tegen, al helemaal niet omdat paxton er graag verzorgd uit ziet.

paxton zegt graag alles wat hij denk. beter de waarheid zeggen toch? anders kan je net zo goed niks zeggen. daarnaast houdt paxton er ook enorm van om mensen te plagen en grapjes uit te halen, wat vaak doorgaat in een flirtsessie. paxton houdt wel van een uitdaging en zal er ook zeker niet snel voor wegduiken. paxton kan wel plagend, flirterig en grappig zijn, maar als het thuis slecht gaat met zijn depressieve moeder of zijn zeikende vader dan is paxton enorm chagrijnig. familie drama is niks voor hem.
— samengevat
• zelfverzekerd
• flirter
• niet trouw aan liefde / mensen
• plagend
• grappig
• soms wat chagrijnig

LIKES
meiden, seks, drugs, avondwandelingen, gamen, sporten, kleding, auto's
DISLIKES
zijn vader, depressie, romans, drama, musicals, boeken, school

AESTHETIC

THEME SONGwomanizer — britney spears

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

THEME SONG
womanizer — britney spears

QUOTES
"do you wanna come and get a taste of what my mom made?
what did she make?
me"

𝐁𝐔𝐓𝐓𝐄𝐑𝐅𝐋𝐘 | ℴc book |Where stories live. Discover now