laughing jack

7 0 0
                                    

Gerçek adı:Jack laughing (ben böyle buldum yanlış ise lütfen söyleyin düzeltiyim)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçek adı:
Jack laughing (ben böyle buldum yanlış ise lütfen söyleyin düzeltiyim)

Takma isimleri:
Gülen Jack-In-A-Box
LJ
Jack

Aktabaları:
Yok

Mesleği:
'Hayali' Palyaço

Güç ve becerileri:
Şeytani yetenekler

Kara büyü
Işınlanma
Karizma
Manipülasyon
Hile
Cinayet becerileri
Telekinezi
Kabuslar ve halüsinasyonlar
yaratma ve Görünmezlik

Durumu:
Canlı

Türü:
Palyaço

Cinsiyet:
Erkek(cinsiyetsiz olarakta biliniyomuş bulduğum yere göre..)

Hobileri:
Çocuklarla oynamak ve onların arkadaşı gibi davranmak
Çocukları Öldürmek
Aileleri Korkutmak


Hedefleri:
'Eğlencesini' tüm dünya çocukları onun hedefi onları öldürüp ailelerini delirtecek.


Creepypasta türü:
şeytani palyaço

İstek alıyorum oylarsanız sevinirim oylamazsanız sorun deil.iyi okumalar. Müzikle okuyun bu arada cldcllcd iyi akşamlaar.

Hikayesi:

biyografi

Bir koruyucu melek tarafından yaratılan Laughing Jack, başlangıçta, kişiliği sahiplerinin kişiliğini yansıtan, renkli, hazır bir palyaçoydu. Daha sonra 1800'lerde Isaac Grossman adında yalnız bir çocuğa Noel hediyesi olarak gönderildi .
Isaac daha sonra yatılı okula gönderildikten sonra Laughing Jack'i terk etti. Laughing Jack, yalnızlığının bir sonucu olarak monokrom ve Hallud duygusuz hale geldi. Bu arada Isaac, birkaç masum mahalle sakinini kaçıran, işkence eden ve öldüren soğuk kalpli bir seri katil olarak büyüdü. İlk başta dehşete düşmüş olsa da, Laughing Jack'in kişiliği kısa süre sonra Isaac'in şeytani kişiliğini taklit etti. Bir gün, Laughing Jack yanlışlıkla serbest bırakıldı ve kendisinin daha uzun, daha karanlık ve şeytani bir versiyonu olduğu ortaya çıktı. Hain sahibine küskün, İshak'ı kurbanlarına kullandığı silahlarla işkence edip öldürdü.
Zaman geçtikçe Gülen Jack, çoğu yalnız veya ihmal edilmiş birkaç çocuğu daha ziyaret etti ve hayali arkadaşları gibi davrandı. Bununla birlikte, ruhları terk edilmiş bir panayır alanının kabus diyarında hapsolmuş halde, sonunda hepsine işkence edip öldürecekti. Daha da kötüsü, "Pop Goes the Weasel" şarkısı arka planda sonsuza kadar çalıyor ve onlara eziyet ediyor. Kurbanlarının sadece Mesih'in İkinci Gelişi gerçekleştiğinde serbest bırakıldığı söylenir.
Modern çağın belirsiz bir yılında, Laughing Jack, hayali bir arkadaş kisvesi altında James adında 5 yaşındaki yalnız bir banliyö çocuğu ziyaret etti. James annesine söyledi ama o bunu bir "evre" olarak reddetti. Bir gece, annesi bir kabus gördü, Gülen Jack'in geçmiş kurbanlarının ruhlarına terk edilmiş bir panayır alanında tanık oldu.
Ertesi gün, Laughing Jack, James'in aksiyon figürlerini muhtemelen onunla alay etmenin bir yolu olarak annesinin komodinin üzerine yerleştirir. James'i sorgular ama James ona gerçeği söyler, inanamayarak. Daha sonra James bahçedeki Gülen Jack'ten bir avuç şeker alır. Annesi bunu fark eder ve ona nasıl anladığını söylemesini ister.
James ona tekrar gerçeği söyler, ama o şekerleri yan komşulardan birinin verdiğini varsayar. Gülen Jack sonunda aile köpeği Fido'yu öldürür, vücudunu mutfak aydınlatma armatürlerine asar ve mutfağın geri kalanını çöpe atar. Ayrıca midesini açıp şekerle değiştirir. Anne buna tanık olur ve oğlunu polisi aradığı komşuya götürür. Polis bunu bir soygun olarak reddediyor, ancak anne olay sırasında tüm kapıların kilitli olduğunu ve pencerelerin hiçbirinin açık olmadığını iddia ederek iddialarını reddediyor. Bunu yapanın olaydan önce zaten evinin içinde olduğunu tahmin ediyor.
İkisi de eve dönerler ve anne oğlunu bebek monitöründen kontrol etmeye karar verir. Anne yumuşak bir inilti duyar ve James'in odasına girer, burada oğlunu duvara çivilenmiş, gözleri oyulmuş, dili ve dişleri çıkarılmış halde bağırsakları çıkarılmış olarak görür. Ayrıca, "işini" görünce sadistçe kıkırdayan gerçek canavar formunda Laughing Jack'i de görüyor.
Yeterince anne bir bıçak kaptı ve Gülen Jack'i öldürmeye çalıştı ama Jack kara bir bulutun içinde kayboldu. Bu, annenin dikkatini dağıttı ve bıçağını yanlışlıkla James'in atan kalbine saplamasına ve onu anında öldürmesine neden oldu. Polis onu tutuklar ve Phiropoulos Suçlu Deliler Evi'ne gönderir. Birinin (muhtemelen Laughing Jack) odasının dışında "Pop Goes the Weasel" oynamaya devam ettiğini belirtmesine rağmen, kurumsallaşmanın o kadar da kötü olmadığını iddia ediyor.

Ben bu hikayeyi araştırırken bunu buldum okurken duygulandım jojuh mükemmel bir palyaço'yu ne hale getirmiş vay şrfsz

creepypasta hikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin