Gerçek isim;
Jeffrey WoodsTakma isim;
Katil Jeff
Jeff
Jeffrey the Killer
Joker-Reddet / SoygunAkraba;
Margaret (Anne; Merhum)
Peter (Baba; Ölen)
Liu (Kardeş; Öldüğü sanılan)Meslek;
seri katilGüç ve becerileri;
göğüs göğüse muharebe hüneri
Gelişmiş Duyular
Atletizm
İnsanlık Dışı Dayanıklılık
İnsanlık Dışı Dayanıklılık
Büyük GizlilikDurumu;
CanlıTürü;
İnsanCinsiyeti;
ErkekHobi;
Kana susamışlığını gidermek için insanları öldürüyor.
Bir sonraki kurbanını takip ediyor.Hedefleri;
Mümkün olduğu kadar çok hayatı sonlandırmak (Devam ediyor).
Anne babasını ve erkek kardeşini
öldürmek(Başarılı) Randy, Troy ve Keith'i öldürmek (Başarılı)Creepypasta türü;
Psikopatik Seri KatilHikaye;
Jeff, kardeşi Liu ve ebeveynleri ile yeni bir mahalleye taşınan 13 yaşında bir çocuktu. Okulun ilk gününde, Jeff'in onları bıçakla tehdit ettikten sonra vahşice dövdüğü Randy, Keith ve Troy adlı 3 zorba tarafından yakıldılar. Liu suçu üstlendi ve tutuklandı ve Jeff'i derin bir depresyona soktu. Zorbalar daha sonra bir partide Jeff'e tekrar saldırdı ve Jeff onlardan birini öldürdü, ancak önce çamaşır suyuna bulandı ve Keith tarafından ateşe verildi. Bu kavga sırasında Jeff'in aklı kalıcı olarak bozuldu.
Jeff uyandığında hastanedeydi ve başı bandajla sarılıydı. Bandajlar çıkarıldığında, yüzünün yanıklardan dolayı şeklinin bozulduğu ve korkunç bir şekilde solgun olduğu, parlak kırmızı dudaklar ve kösele bir doku olduğu ortaya çıktı. Jeff yüzünü bu şekilde beğendiğini ve isterik bir şekilde güldüğünü söyledi, ancak doktor aptalca bu deliliğin sadece ağrı kesicilerin bir yan etkisi olduğunu düşündü ve Jeff'in eve gitmesine izin verdi.
O gecenin ilerleyen saatlerinde, Jeff'in annesi, Jeff'in yüzünü kalıcı bir gülümsemeye dönüştürdüğünü, böylece artık gülümsemek için enerji harcamasına gerek kalmadığını ve yüzünü her zaman görebilmesi için göz kapaklarını yaktığını buldu. Jeff'in annesi, oğlunun tamamen delirdiğini ve öldürülmesi gerektiğini söylemek için kocasına gitti, ancak Jeff onları yakaladı ve bıçaklayarak öldürdü. Bu, (yakın zamanda serbest bırakılan) Liu'yu uyandırdı ve Jeff ona bıçağı vücuduna daldırmak üzereyken "Uyuyun" dedi.
Jeff daha sonra seri bir öldürme saldırısı başlattı, geceleri uyumayı reddedenleri öldürdü ve hikaye devam ederken Jeff kendisini "Jeff the Killer" olarak değiştirdi.
Hikayeyi kankam için yaptım iyi akşamlar millet♡
--mrblood--♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
creepypasta hikaye
Horrorbulabildiğim bilgileri burada paylaşırım istek var iyi okumalar.(müzikle dinlerseniz belki daha çok keyif alabilirsiniz)