Opäť sa tu ocitol! To snáď nie je pravda, vždy, keď sa zraní, tak sem musí prísť! Za "pani" doktorkou Sakurou Haruno. Síce sa vrátil do Konohy, ale to neznamená, že nebude robiť misie, na ktorých sa vždy zraní! Slávny Sasuke Uchiha, ktorý pomohol Narutovi Uzumakimu odvrátiť skazu sveta, musí robiť tieto podradné misie Konohe. Jeho snom predsa bolo to, aby sa stal Hokagem, ale jeho srdce, ktoré malo aspoň trošku úcty, prenechal miesto jeho priateľovi, ktorý sa ho celý svoj život pokúšal dostať z jeho temnoty. Na koniec sa mu to podarilo. Sasuke sa zhlboka nadýchol a jeho dych sa stratil v nemocničnej izbe. Skôr to bola kancelária Sakury, ktorá ho sem rovno privolala, pretože na jeho zranenia si vždy urobila čas. Vedel, že jej "láska" k nemu je teraz iná, ale nevedel, ako sa jej city voči nemu zmenili. Pálčivá bolesť mu náhle zapríčinila to, že sa musel rýchlo posadiť na okraj postele a vydychávať bolesť, ktorá prúdila jeho telom. Myslel si, že pre to zranenie ho prenesú niekde inde, nie opäť k Sakure! Nemal to rád, absolútne! Nemal to rád, pretože sa Sakura Haruno za ten čas pekelne zmenila. Nehovoriac o jej múdrosti, ale, preboha, to jej telo! Prvú noc, keď od nej odišiel, mal nechutné sny. Snívalo sa mu, že sa vyspal so Sakurou rovno na jej kancelárskom stole a jej sa to nesmierne páčilo. A keď sa zobudil, Sasuke Uchiha si uvedomil, že tam nesmie už chodiť! Ale tak, hovorte niečo slečne, ktorá každého muža presvedčí o jeho stave, tie jej smaragdové oči sa zaryjú hlboko do duše! Dozvedel sa, že kopa mužov ju chce, nie ako ženu, ktorú by milovali, ale iba by chceli zistiť, ako vlastne chutí, či ústa, alebo jej celé telo. Pri pomyslení na to všetko sa roztriasol čo zapríčinilo to, že z rany začala tiecť krv.
Sasuke vykríkol a snažil sa ju zastaviť svojimi roztriasanými rukami.
"Sakura, do pekla! Kde si?" zanadával hlasno. V tom sa rozleteli dvere. Stála tam Sakura Haruno, ktorá sa k nemu rýchlo dostala a prinútila ho posadiť sa naspäť na posteľ. Sasuke protestoval, ale keď videl ten hnev, čo zaplavil Sakurine oči, hneď si to rozmyslel. Rýchlo si ľahol na chrbát a snažil sa nemyslieť na tú bolesť. Sakura mu roztrhla tričko na tom mieste a rovno ho začala liečiť. Jeho dych sa postupne začal upokojovať. Ani si neuvedomil ako dlho ho liečila, ale vedel, že tá rana už je v poriadku a on si môže kľudne oddýchnuť. Zalial ho studený pot, cítil, ako sa do jeho oblečenia nasiakla jeho vôňa, ktorá Sakure možno bude vadiť, ale keď sa nadýchol, tak si aj vydýchol, pretože, našťastie, nesmrdel.
"Sasuke Uchiha! Čo si zase stváral, že ťa tak doranili? Hm? Si vážne neopatrný! Čo ak by som tu nebola? Čo by si robil?" opýtala sa a pritom ho liečila. Snažila mu vyzliecť tričko, ktoré mal z pravej strany zakrvavené od rany, po ktorej sa mu opäť spravila jazva.
Sasuke sa posadil a dovolil jej pomôcť mu s vyzliekaním trička. Tričko zožmolila a hodila ho rovno do koša. Išla si umyť ruky a nechala ho tam sedieť. Sasuke sa za ňou pozeral a neuniklo mu jej dokonalé telo. Mala rozopnuté vlasy, červenú minisukňu a bielu košeľu, z ktorých jej vyčnievali nadvihnuté prsia. Prsia zakrývala červená podprsenka s čiernymi čipkami po okraji, to Sasukemu, samozrejme, nesmelo ujsť. Všimol si jej dlhých nôh, jemných rúk, v tej chvíli zatúžil po tom, aby sa ich dotkol. Sakura k nemu podišla a studenou handrou mu začala utierať krv, ktorá mu tam zostala. Všimla si, že jeho pohľad je buď na jej prsia, alebo na jej pery.
Hovorila si, že to je určite z toho, že bol pred chvíľkou zranený, veď predsa, Sasuke Uchiha nemá city a taktiež nejaví záujem o ženy!
"Sasuke-kun?" spýtala sa váhavo, aby upútala jeho pozornosť. Sasuke sa rýchlo pozrel do tých smaragdových očí a ani sám nevedel ako, ale jeho tvár sa k nej približovala.
"Sasuke-kun?" tento raz ho oslovila ale s iným hlasom, ktorým Sasukeho prinútila prebudiť z toho sna, ktorý teraz prežíval. Jeho dych sa zrýchlil, jeho líca začervenali. Uhol tvárou doľava a snažil si zakrývať tvár vlasmi, ktoré mu padali do tváre. Potichu sa ospravedlnil a na Sakuru sa už nepozrel. Ani vtedy, keď odchádzal z jej kancelárie, už plne zdravý. Bez žiadnej jazvy.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Red Blood
Любовные романыDala mu nabok vlasy, na čo zareagoval. Zdvihol hlavu, opierajúc sa o otrasené ruky a pozoroval svetlo jeho začínajúceho života. Pousmial sa nad svojou myšlienkou a dovolil si pozrieť sa jej rovno do očí, tak hlboko, že sa jej spravili zimomriavky po...