Taehyung: ouhh~ awak lah yang datang culik saya kan.?!!
Areum: soalan budak ii yang kau bagi..? (duduk sebelah taehyung)
Taehyung: a-awak nak apa dari saya..?
Areum: takda apa...aq nak kau jadi milik aq jer
Taehyung: alaa~ cliche lah ayt tu....asal culik jer...nak jadi kan milik saya...takda ayt lain ke..?!
Areum: (dekat muka pada taehyung) kau pernah bercinta..?
Taehyung: (alihkan pandangan) tak...saya tak pernah bercinta seumur hidup saya
Areum: pandang sini!
Taehyung: okay ii (pandang muka areum)
Areum: ouhh~ masih teruna lah ni (smirk)
Taehyung: k-kalau aq teruna pon...kau nak buat apa.?!
Areum: kalau namja buat benda tu kat yeoja...dara yeoja tu hilang dan teruna namja tu pon hilang...so apasalah nya kalau aq amik teruna kau...kau amik dara aq (gelak jahat)
Taehyung: uishh~ taknak lah aq...kita tak khawin lagi...nak buat benda tu pulak
Areum: kau ni memang tak pernah serius kan..?! (keluar kan pisau lipat)
Taehyung: wou iii kau nak buat apa dengan pisau tu..?!
Areum: takda apa (toreh pipi taehyung)
Taehyung: ahh! (pegang pipi)
Areum: (tepis tangan taehyung) darah tu mengalir lah! (calit kat jari ; hisap jari) sss~ tak tahu pula aq darah teruna sedap
Disisi Jungkook
Jungkook: (makan ais krim) weyh aq punya kom- (pandang pintu) kau pergi mana pulak malam ii ni taehyung....haduhhh~
*jungkook pon tutup pintu dan menunggu taehyung dengan harapan taehyung akan balik...tapi sudah jam 12 tepat...taehyung tidak balik lagi*
Jungkook: haishh dah pukul 12 dah...tak balik lagi...kau pergi mana...tempah hotel ke apa.?! Ishh phone tak pulak dia bawak...ada jer atas meja dari tadi...nak call macam mana...ihhh~ tido jer lah...pandai ii lah kau bukak pintu tu...bukan nya berkunci (masuk bilik)
❁Skip❁
(𝑃𝑎𝑔𝑖)Jungkook: haihh~ aq dah agak dah mesti dia tempah hotel mana ii...tak balik lagi ni (tutup pintu bilik taehyung semula)
*jungkook dgn pakaian kemas nya tu...pon bersedia nak pergi ke office...buka sahaja pintu melihat kelibat taehyung di depan pintu sedang tido...dgn tak berbaju dan seluar nya tak berzip*
Jungkook: apo mabuk ko taehyung ni..? (kejut taehyung)
Author: mantep~ jungkook pakai bahasa negeri sembilan (😌👍)
Taehyung: urmm~ (buka mata ; pandang jungkook) jungkook!!! (peluk jungkook)
Jungkook: woi ii kau kenapa ni kena sawan ke apa.?! (tolak taehyung)
Taehyung: fuhh~ aq ingat aq mati
Jungkook: (tolong taehyung berdiri)
♡︎BERSAMBUNG♡︎
𝐯𝐨𝐭𝐞!👻
YOU ARE READING
Hunted Neighbors || 𝙺𝚃𝙷 (𝑚𝑎𝑙𝑎𝑦𝑓𝑓)
Fanfiction"aq selalu dengar bunyi pelik di rumah jiran aq" "aq selalu berasa ada yg memerhatikan ku" Kim Taehyung dan kwn baik nya Jeon Jungkook baru sahaja berpindah di sebuah pangsapuri...dia telah menyewa rumah di sebelah rumah lama dan usang...kata jiran...