Nefret Kusma Bölümü

27 2 3
                                    

Shen
- Sosyal medya da şunun kadar toxic bir şey görmedim. "VAZGEÇME, İNAN, DİŞİNİ SIK..." Bak orospu çocu şimdi beni iyi dinle. Vazgeçme inan diyince hiiçç biiiir bok olmuyor amk. Sen onu yazınca hiç kimse birden inanmıyor, gaza gelmiyor ya da motive etmiş olmuyosun. Sen başaramazsın diyenleri hayatınızdan çıkarın/takmayın diyosun ve bunları kolay gibi gösteriyorsun. Senin ailen mi iyi yoksa zengin bir pic misin hiç bir fikrim yok ama bu takmama işi kolay değil. Tabii ki her şey zordur. Bunu inkar etmiyorum. Senin zor bir şeyi kolay göstermeni inkar ediyorum. Sen o yazıları yazınca, insan okuyunca ben neden bunu yapacak imkanım yok/neden yapamıyorum diye diye daha çok depresif oluyor. Sen nasıl motive edilir bilmiyorsun.

He bi de en çok şunlar örnek gösterilir; Fakir bir ailede doğan çocuk sayısız kez zorbalık/şiddet görüyor. Eğitiminden uzak kalmış bu yüzden mendil satarmış... SONRA HOKUS POKUS ÜNLÜ BİR BEYİN CERRAHI OLUYOR WAY AMK. Bu da bir motive şekli değil. O yaptıysa sen yaparsın mesajını vermiyorsunuz burda. O fakir bir piç bunu başardı. Senin daha çok imkanın var ama sen yapamadın/pes ettin/zayıfsın... mesajını veriyorsunuz. Evet başarı hikayeleri önemlidir ama lütfen mantıklı kurgu yapın amkkkkk lütfennnn. Bunun gibi yarrrraaakkkk gibi senaryolarınız ünleniyor bi de. İğrenççç... Lütfen bunları motive etme yöntemi diye göstermeyin bundan daha bok bi yöntem yok çünkü amk böyle motive etme şekillerinin aq.

En iyi motive; aile/akraba ve arkadaş desteğidir. Başka türlü nah motive olur

Lol Geyikleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin