After

37 3 7
                                    


Almanya. Soğuk ve kasvetli. Güneşin yazın dahi pek çıkmadığı ülke. Buraya geleli 2 hafta olmuştu. Von Karma malikanesindeydi. Tam olarak nereye gideceğini bile bilmiyordu. O mektubu bıraktıktan sonra...

Edgeworth çayını sehbaya bıraktı ve pencereye doğru yürüdü. Bir süre kuru ağaçları izledi. Bütün davaların hepsi üst üste geldi. En başta Yanni Yogi'nin savunma avukatının ölümü, DL-6 ve Skye davası... Ve diğer davaları. O kadar çok hata yapmıştı ki nasıl hepsinin cezasını çekeceğini bilmiyordu. Wright gelmeseydi buna devam edecekti hatta. Ve şimdi buradaydı. Ne yapacağını bilmiyordu öylece kala kalmıştı.

Birkaç kez gerçekten de ölümü seçmeyi düşündü ama bunu kimseyi mutlu etmeyeceği ortadaydı. Yargıladığı birçok kişi bu kadar rahat ölmesine mutlu olmayacaklardı. Ve yakınları... Franziska ve Wright bunun üstesinden gelirlerdi fakat dedektif Gumshoe için oldukça sert olurdu. O kadar acımasız değil. Adama saygı duyuyor ve kendisine fazlasıyla yardım etti. Aptal Butz için 2 saatlik ağlama seansı dışında hiçbir şeydi. Yani bir tek Gumshoe'nun hatrı için yaşıyor.

Telefonu çalıyor. Steel samurai teması onu her zaman sakinlestirir fakat arayan kişiyi de fazla bekletmek istemiyor.

"Miles Edgeworth"

"Franziska. Bu şerefi neye borçluyum?" Mektubu duymamış olması için küçük bir istekte bulunuyor.

" Scruffy beni aradı ve bana ofisinde bıraktığın mektuptan bahsetti" Tanrı kendisinden nefret ediyor.

" Ve evet? Tam olarak ne sormak istemiştin? Çünkü mektup oldukça net bir şekilde her şeyi anlatıyor" Kırbacın şaklamasını telefondan duyulabiliyor.

" Ne cüretle öyle aptalca bir mektup bırakırsın aptal küçük kardeşim. Von Karma adına daha daha nasıl leke sürebilirsin?"

" Bahsettiğin von Karma şuan hapiste ablacığım. Benim her hareketim bunun yanında hafif kalır." Biraz sessizlik olur. Edgeworth eğer kız kardeşini tanımasaydı buna kırıldığını düşünebilirdi.

" Bununla alakası yok Miles Edgeworth. Artık o bu aileye mensup değil. Böyle aptalca bir hareketi hiçbir von Karma yapmaz. Von Karmalar mükemmeldir." Ve işte yeniden başlıyoruz.

" Franziska beni bunun için aradığını sanmıyorum. Başka sormak istediğin bir şey var mı?"

"... O aptal savunma avukatına yenildiğin için mi böylesin şuan?? Normalden daha aptalca aptal kararlar vermek gibi?"

" Wright'a kaybettim için ayrılmadım Franziska. Bana doğru olanı gösterdi ve ben bütün hatalarımla kala kaldım. Nasıl geri alırım nasıl düzeltirim bilmiyorum. Gerçek bir savcı nasıl olmalıdır? Bunları çözdükten sonra geri işime ve evime döneceğim."

" Fazla şiirsel Miles Edgeworth. Seni aptallığınla baş başa bırakıyorum."

" Ve lütfen mektuptaki gibi aptalca bir aptallık etme."

" Evet ablacığım sen nasıl istersen." Ve böylece telefon konuşması sonlandı.

Franziska'yi endişelendirmesi... Böyle bir şeyin küçükken olduğunu bile hatırlamıyor. İçini çekti çalışma masasına doğru yürüdü. Sehbasındaki çayı tamamen boş verdi. Zaten soğumuştur.

Bütün davalarını düşünüyor. En kötü bitenler ve zor olanlar. Dahlia Hawthorne'un ilk davası, Calisto Yew, SL-9, Mia Fey cinayeti... Ve kendisinin yargılandığı o dava.

Yanni Yogi'nin savunma avukatıyla bir gol gezisinde silah sesi duyuldu ve avukat suya düştü. Edgeworth ne olduğunu anlayamadan silahına uzandı ve anında şüpheli haline geldi. Wright olmasaydı kendisinin suçlu olduğunu düşünecekti. Bu davada değilse bile başka bir davada. DL-6... Babasını kendi elleriyle öldürdüğü dava... Uyuduğu bütün gecelerde bu olay ona musallat oluyordu. Hiçbir zaman doğru düzgün uyuyamadı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Long WayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin