/2\

145 14 14
                                    

Saat:8:30
Biraz unutkanımdır.Akşam alarmı kurmayı unutmuşum.Her okul yılı aynı şey zaten birgün illahaki unuturum bunu.Bide okulda daha 2. günüm olunca kim bilir nasıl azar yerim.Saati gördüğüm anda yatak fırladım az kalsın yere düşüyordum.Hazırlanıp evden çıktım yemek yemeye vaktim bile olmamıştı.Aceleyle otobüse bindim ve okula vardım.

●●●●●●●●●●

Sınıf kapısına kadar geldim.Ama içeriye bir türlü panikten dolayı giremiyorum.Ya çok fazla azar yersem?Disipline gider miyim?!Bence tenefüsü beklemek en iyisi...Bunu düşünmeye zaman kalmadan karşıda koşan Denki'yi gördüm.Oda alarmı çalmış ama alarmı kapadıktan sonra uyuyakalmış...Evet ikimizinde biraz saf olduğu doğrudur.Sonra içeriye girmeye karar verdik.

●●●●●●●●●●

Ben önden gittim çünkü Denki cesaret edemedi sanırsam...

Sınıfa girdik tabi doğal olarak herkesin gözü üzerimizde.

Aizawa:
-Ders bitişinde geldiniz gelmeseydiniz keşke.

Denki:
-Özür dileriz Sensei uyuyakalmışım.

Aizawa:
-Peki sen Y/n okulun 2. günü biraz daha erken gelemez miydin?

Y/n:
-Sensei özür dilerim birdaha olmayacak söz veriyorum akşam alarmı kurmayı unutmuşum.

Aizawa:
-Yenisin diye birşey demiyorum olur öyle şeyler ama birdaha olmasın.Denki tenefüste benle beraber öğretmenler odasına geliyorsun bu 4. geç kalışın.

Denkinin rengi attı bir anda korkusu yüzünden belliydi.

Aizawa:
-Oturabilirsiniz.

Ben sırama geçmiştim ama Denkiye de üzülmüştüm.

{ÖĞLE ARASI}

Evden aceleyle çıkarken yanıma para bile almamıştım.Gerçekten çok safım.Tanıştığım kişilerden biraz borç isteyebilirdim ama daha okula gelişimin 2. günü dilenci gibi görünmek istemiyorum.

(Küçük bir not vermek istiyorum UA da yemeklerin parayla satılıp satılmadığını bilmiyorum bu yüzden ben paralı satılmasını seçtim umarım anlayışla karşılarsınız♡)

Herkes sınıftan çıkarken ben sıramda oturuyordum.Çantamdan telefonumu çıkardım ve kurcalamaya başladım.Sınıftan en son Sensei çıkıyordu bana dönüp baktı.

Aizawa:
-Y/n sen neden burda oturuyorsun?Yemek yemiyecek misin?

Y/n:
-uhm şey sabah aceleyle evden çıkarken yanıma para almayı unutmuşum ama sorun değil aç değilim zaten.

Aizawa:
-Aç değil misin?Olmaz öyle ben sana yemek ısmarlarım gel benle.

Y/n:
-S-sensei olur mu öyle şey aç değilim zate-

Aizawa:
-Hocana karşı mı geliyorsun?Denki gibi disipline gitmek istemezsin herhalde.

Y/n:
-Yok yani hayır tabiki istemem ama gerçekten aç değilim.

Aizawa:
-Emin misin?

Senin karnından çıkan sesler herşeyi ele veriyordu.

Y/n:
-ehehe şey geliyim madem.

O an kendimi kötü hissetmiştim.Öğretmenim bildiğin bana yemek ısmarlayacktı bu çok utanç verici....Ama çokta kafaya takmadım açım çünkü🤓.

●●●●●●●●●●

Sensei elindeki tepsilerle oturduğum masaya geldi ve bir tepsiyi önüme koydu kendisi de karşıma geçti.Biraz utanç vericiydi sanki sevgiliymişiz gibi görünüyordu...Ama umrumda değildi çünkü ben çoktan yemeye başlamıştım

Aizawa:
-Bu kadar aç olduğunu bilmiyorudum.Hey biraz yavaş ye!

Ben yemeği bitirmiştim.

Y/n:
-Herşey için teşekkür ederim Sensei...Sör veriyorum borcumuda ödüyeceğim.

Aizawa:
-Y/n ne borcundan bahsediyorsun?Bunu sana şuan paran yok diye aldığımı düşünme sadece bir hediye olarak düşün lütfen.

Sen biraz kızarmıştın*

Y/n:
-uhm şey.Peki ozaman herşey için yine teşekkür ederim.

Aizawa:
-Önemli değil rica ederim :)

Sen masadan kalkıp Urarakayı aramaya gitmiştin.

●●●●●●●●●●

Uraraka ve Tsuyu koridorda görürsün.

Y/n:
-Hey kızlar!Ben geldim.

Uraraka:
-Oh Y/n hertarafta seni aradık neredeydin?

Y/n:
-B-ben mi? Ah şey sadece yemek yiyordum.

Tsuyu:
-Ozaman seni bulduysak ne mutlu bize haydi dışarı çıklaım!

*DERS ZİLİ ÇALAR*

Y/n:
-Galiba gidemeyeceğiz.

Uraraka:
-off neyse önemli değil okul çıkışı biraz dolaşırız belki

Tsuyu:
-Bana uyar.

Y/n:
-Bende gelmeye çalışırım.

Uraraka:
-Ozaman anlaştık!

*Sınıfa doğru gidersiniz*

●●●●●●●●●●

~🌵🌼🌸🐞
~BÖLÜMÜ UMARIKM BEĞENMİŞSİNİZDİR OY VERMEYI LÜTFEN UNUTMAYIN OKUNMALAR ARTTIKÇA YENİ BÖLÜM GELİCEKTİR!♡

Aizawa x Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin