Information 。Vending 。Machine

5.7K 111 16
                                    



𝘍𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘢 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘳𝘪𝘨𝘪𝘯𝘢𝘭 𝘰𝘯𝘦 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘶𝘱𝘭𝘰𝘢𝘥𝘦𝘥 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩𝘴 𝘢𝘨𝘰. 𝘐'𝘮 𝘳𝘦𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘪𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘴𝘦 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯. 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘰 𝘭𝘢𝘻𝘺 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘨𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘴𝘤𝘳𝘪𝘱𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘪𝘯𝘮𝘦𝘯𝘵'𝘴, 𝘐'𝘭𝘭 𝘢𝘥𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘣𝘦𝘭𝘰𝘸.

𝘕𝘢𝘳𝘶𝘵𝘰 𝘪𝘴 𝘢 𝘣𝘰𝘺 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘳𝘰𝘶𝘣𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭. 𝘎𝘳𝘢𝘥𝘦𝘴 𝘥𝘳𝘰𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨. 𝘐𝘯𝘵𝘦𝘳𝘷𝘪𝘦𝘸 𝘫𝘰𝘣 𝘳𝘦𝘫𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴. 𝘉𝘢𝘥 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘳𝘦𝘱𝘰𝘳𝘵𝘴/𝘳𝘦𝘴𝘶𝘭𝘵𝘴. 𝘈𝘯𝘥 his friend, Sai, left school to go meet his girlfriend, Ino. 𝘏𝘦 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘶𝘱 𝘰𝘯 𝘭𝘪𝘧𝘦, 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦'𝘥 𝘣𝘦 𝘱𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘪𝘴𝘦𝘳𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘵𝘶𝘳𝘦. 𝘜𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺, 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘫𝘰𝘣, 𝘢𝘯 𝘦𝘺𝘦-𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘩𝘪𝘮. 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘢𝘸𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘺 𝘢𝘯 𝘢𝘵𝘵𝘳𝘢𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘵𝘦𝘦𝘯𝘢𝘨𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘢𝘵 𝘢 𝘴𝘩𝘪𝘵𝘵𝘺 𝘥𝘶𝘮𝘱. 𝘉𝘶𝘵 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘴𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘴𝘱𝘪𝘵𝘢𝘭, 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘤𝘢𝘯𝘤𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘴𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘶𝘳𝘴𝘦𝘴 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘳, 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘴 𝘚𝘢𝘴𝘶𝘬𝘦, 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨. 𝘏𝘦𝘳 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘢𝘵 𝘢 𝘱𝘳𝘦-𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘶𝘯𝘪𝘲𝘶𝘦 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥𝘳𝘦𝘯 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘺. 𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘶𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘢 𝘩𝘰𝘴𝘱𝘪𝘵𝘢𝘭 𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘦𝘦𝘥 𝘪𝘵. 𝘚𝘰 𝘚𝘢𝘴𝘶𝘬𝘦 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 do the 𝘫𝘰𝘣 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘳𝘰𝘶𝘥, 𝘣𝘶𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘥𝘢𝘺, 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘥𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘯𝘴𝘦 𝘷𝘪𝘣𝘦 𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘰𝘧𝘧, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥. 𝘚𝘰 𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘢𝘵 𝘢 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭.

ᴄᴏɴᴛᴀɪɴs:

-sᴍᴜᴛᴛ
-Gay/ʙʟ
-ᴄᴏᴜʀsᴇ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ

Words: 295.
Planned: 23 August, 2021.
Posted: —

Enjoy if I've updated the first chapter.
And if you find any spelling mistakes please dm or tell me in the comments.
Right now it is Midnight for me so have a great day/evening/night.

𝐌𝐲 𝟏𝟖 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫|𝐑𝐞𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭|𝐒𝐚𝐬𝐮𝐧𝐚𝐫𝐮Where stories live. Discover now