O rok později.
Tuhle vzpomínku jsem milovala ze všeho nejvíc. I když se odehrálo tolik dalších úžasných, nezapomenutelných, vtipných ale i špatných vzpomínek, já milovala tuhle. Jak se na jeho obličej najednou rozprskla červená skvrna, kterou zasypal prášek a v jeho očích bylo štěstí. Stejně jako já jeho, on zbožňoval mě. Naprosto odlišní a přesto tak stejní. Vždycky to tak bylo.
,, Taylorová! " vyrušil mě nečí hlas z přemýšlení. ,, Budete tak laskavá a přečtěte nám otázku? " řvala na mě pronikavým hlasem. ,, Kde jsme? " zeptala jsem se šeptem Nancy. ,, Stránka 63 otázka 2. " ,, Děkuju. " překvapilo mě že nebyla arogantní jako obvykle. ,, Uhmm.... Jaký literární styl používal Charles Dickens ve svých dílech? " přečetla jsem a absolutně nevěděla o co jde. ,, Omlouvám se paní Newmanová ale nevím. " ,, Jak bys mohla. Toto budeme probírat za 3 měsíce. Nancy přečteš správnou otázku? " řekla a Nancy se vítězně usmála a přečetla správnou otázku s následnou odpovědí. ,, Velice dobře slečno Jamesonová. " řekla a posunula si brýle na nose. ,, V pohodě, jen ses sekla o jedno století. Ale to ne jen v tý otázce že? " pošeptala mi do ucha. Jen jsem nad tím protočila oči a zase přestala vnímat realitu.
Nancy mě odjakživa nenáviděla. Už ve školce mi schválně lepila modelínu do vlasů. Později mi vyhazovala svačiny a někdy i sešity a učebnice když jsem odešla ze třídy a teď se dá říct že vyrostla. Už si ze mě dělá "jen" srandu a kritizuje vše co dělám. Ostatně jako zbytek školy. Kdyby nebyl Thomas, byla bych sama proti všem a nejspíš bych se z toho zbláznila, vybuchla a třeba například Nancy zmlátila, vyhodili by mě že školy, skončila bych na ulici a - " nedokončila jsem myšlenku protože mi někdo luskal prsty u ucha.,, Elis " ozvalo se přede mnou a ani jsem nemusela zvednout oči abych věděla kdo to je. ,, Co? " zeptala jsem se nechápavě. ,, Podivej. Třída je už prázdná, řekl bych i škola a ty tu sedíš a nevnímáš. Chvíli jsem myslel že si umřela v myšlenkách. Teď jsme tu sami. Sežerou nás zombie, zabije nás šílený školník nebo nás vtáhne ďábel do pekel. " říkal tak rychle že jsem ani nestíhala vnímat. ,, Ty jsi idiot co? " zastavila jsem ho a dala se na odchod.
,, Počkej. " zastavil mě a chytl za ruku. ,, Jsme tu sami. " mrknul a zahýbal obočím.
,, Jo. Takže teď si mě přitáhneš k sobě. Plácneš mě přes zadek a vášnivě mě tu začneš líbat. Budeš mi rukama jezdit po celém těle a já ti s vášní sundám kalhoty. Ty mi touhou roztrhneš triko a rozepneš podprsenku. Já ti vjedu rukou do kalhot a následně si ho strčím do pusy a předvedu prvotřídní kuřbu. Ty si mě pak hodíš na lavici a "pohraješ" si se mnou. A až budu opřeš si mě o tabuli a vymrdáš ze mě duši. Pak si to celý dáme znova a pak prostě odejdem. Nebo jako co? " dořekla jsem a sama nevěřila vlastním slovům.
,, To... Elis.....Koukáš na porno? " koktal zaraženě. ,, Ne ale tohle zná snad každý. Ježis neber to vážně a pojď. " prokroutila jsem očima a pustila jeho ruku. Nemohl uvěřit svým očím ani uším. Ale já se bavila. Tohle nečekal. Taková já nejsem a proto jsem si to tak užívala.
,, Nepřestáváš mě překvapovat Elizabeth. " zamumlal do země hlasitě se pousmál. ,, Jo jasně. Jinak by jsme nebyli přátele ne? " šťouchla jsem do něj a vyšla ven z budovy.
Celou cestu domů pořád nemohl pochopit jak jsem tohle mohla říct já. Kromě jednoho omylu na mých sladkých 17 jsem s nikým nespala. Ani nechodila. Tak kdo by to do me řekl že ze sebe dostanu tohle. Ale to bylo právě to co mě na tom těšilo.
Taylorová dospívá. No nene. Musela jsem se zasmát sama sobě.
~~~
Seděla jsem na posteli a četla si Cosmopolitan. Snila jsem o těch nádherných predrahých šatech a ještě krásnější kabelce a padnoucích lodičkách, když mě vyrušil zvuk příchozí zprávy.
Nevěděl jsem že to v tobě je. Slyšel jsem co si říkala ve třídě Thomasovi a nutilo mě to ti napsat. Bylo to sexy. Měj se krásně a uvidíme se ve škole.
Četla jsem slovo od slova znova a znova. ,,KURVA!" zařvala jsem nahlas a hodila časopisem o zeď. ,, Kdo to mohl slyšet? Bude se mi vysmívat? Začne všechen posměch zase od znovu? Zachvátila mě hysterie.
~~~~~~
Bylo ráno a já se pomalu vydala ke škole. Připravovala jsem se na nejhorší. Každý další krok byl těžší a těžší a já dostávala čím dal tím větší strach. Sakra sakra sakra!
,, Elis! " ozvalo se mi za zády a já ztuhla. ,, P - p - počkej. Snažím se tě dohnat už od domu. " vydechl a já si oddechla. ,, Bože Thomasi vyděsil si mě! " otočila jsem pohled k němu. ,, Proč? To já myslel že mě ignoruješ. " řekl nechápavě. ,, To je fuk. Kdyby cokoliv nechapej to špatně Prosím! " snažila jsem se ho připravit na ten trapas.
Tak a bylo to tady. Škola. Teď to přijde.
Dýchej Elisabeth. Dýchej......
YOU ARE READING
Addicted to love.
RandomHned jak před očima malé Elizabeth Taylorové zastavila stěhovací dodávka a z auta vylezl malý Thomas Robinson došlo jí, že jednou budou přátele. A měla pravdu. 8 let. Osm let jsou nejlepší přátele. Tráví spolu celé dny. Nikdo a nic je nemůže rozděl...