acel zâmbet

10 1 0
                                    

Au trecut 2 luni de la ultima noastră întâlnire probabil ai ales alt local m-am obișnuit cu ideea că nu te voi mai vedea vreodată încerc să șterg orice lucru legat de tine dar nu reușesc ești blocată în mintea mea precum un magnet uneori mă întreb de ce am ales această cale de a mă îndrăgosti sunt așa prost câteodată oare cum ar fi fost dacă nu te-aș fi întâlnit niciodată cum ar fi fost viață fără tine...ei bine asta va rămâne un mister nu regret dar nici nu mă bucură faptul că te-am cunosc datorită ție am trăit niște senzații pe care nu știu cum a-si putea să le descriu în fine voi încerca să îmi refac viața.
Next time
Stau plictisit la tejghea când de odată zăresc acel chip plin de lumină nu pot spune că mă bucur enorm că te revăd doar prin simpla ta apariție mi-ai trezit niște amintiri stinse de mult te apropii de tejghea chicotind ușor acompaniată de mersul tău ușor legănat dar divin îmi ațintești o privire sumbră lipsită de orice emoție mă întreb cum poți fi atât de rece te uitati fix când de odată un zâmbet inocent și vesel iți apare pe chip mă rogi să îți dau un pahar de vin roșu apoi iți atașezi corpul de tejghea privindu-mă în liniște nu aveam curajul de a spune ceva așteptam ca tu să o faci mă simțeam ca un laș în fața ta. Liniștea devenea tot mai asurzitoare încercamsă deschid un subiect dar era în zadar nu știam cum să îl încep așa că am așteptat ca tu să faci primul pas.
De mai bine de 10 minute nimeni nu spunea nimic așa că mi-am luat inima în dinți și am început o conversație

*Cheryl pov*
Nu știam cum să îi răspund la acele întrebări banale dar intresante am conversat în jur de 30 de minute a fost ciudat dar intresant adică nu mă așteptam să înceapă o conversație cu mine dintre toate persoanele de aici fix cu mine.

Este ora 03:35 stau în pat gândindu-mă la conversația noastră și la faptul că ea chiar ma băgat în seamă, se pare că nu toate lucrurile sunt în zadar.

În gând îmi apare acel zâmbet atrăgător,acel chip angelic, și acei ochii albaștri palizi dar strălucitori.

Ar trebui să mă bag la somn deja încep să delirez ,voi adormi cu zâmbetul tău în minte. Somn ușor chip angelic!

Dependent de Aroma taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum