a foglyom vagy

250 11 2
                                    

Keigy Nihana Keim vagyok mafia féleség. Családom az mindegy csak az egyik bátyámmal tartom a kapcsolatot úgy is. Nem szeretek ismerkedni és mikor megpróbáltam mindig szar vége lesz. Ha szerelemről van szó akkor én befogtam a szám nem tudok róla semmit csak annyit hogy két ember szereti egymást, én is szeretem a bátyám és ő is engem akkor mi most szerelmesek vagyunk ezt most nem értem. Annyi könyvet olvastam már róla de abból semmit se értettem egyszercsak meglátták egymást és egymásba szerettek igen...ezek mesék voltak 21 éves létemre meséket olvasok de csak ennek az érdekében nem szeretem ha van valami olyan dolog amit mások szinta alapból tudnak én meg nem, de ezt most itt zárjuk le.sokat csúfolták azért mert fehér hajam van és indigó barna szemem(fele fekete fele szürke). A családom miatt is néha mert az egyik felmenőm bélgyilkos volt ezért nem kicsi gyilkos ösztön is van bennem.

Eppen az utcán megyek valami prédáért. Egyszer csak megláttam Wilbur sootot szeretek a videóit vicces meg minden és kivancsi vagyok hogy milyen lehet mint rab.
Egyedül volt és ez fura nem szokott annyira egyedül lenni na de mindegy. Fogtam az altatót és beleszürtam szinte azonnal hatott a hatása.

Time skip

Nagy nehezen haza bírtam hozni ezt a behebótot(asszem így kell írni) és lekötötten a biztonság kedvéért, telefonját élveztem nem mintha eltudna szökni vagy valami, az erdő közepén vagyunk szóval ha meg is próbálna se sikerülne neki. Leültem elég és egy picit szemügyre vettem. Hát helyesnek helyes de nem teljesen az én stílusom. Ha minden igaz az altatónak elkéne múlnia. Megigazítottam a haját mert nagyon szétált neki, de mikor befejeztem felkelt..

Te meg mit csinálsz és mit keresek itt!?

Fiú létedre igen csak hisztis vagy...

Ez nem válasz a kérdéseimre

A hajadat igazítottam meg és a foglyom vagy

Mii!?

Még egy rinya és hula vagy!

a rabod lettem Wilbur soot x readerWhere stories live. Discover now