Otevřela jsem oči a viděla nad sebou nějaké postavy v bílých a modrých pláštích.Dali mě do rukou nějaké ženy.
To už jsem byla šťastnější...Ale pak mě ovšem jeden z nich uchopil do rukou,to se mi nelíbilo a začala jsem strašně brečet.Pak mě položili do nějaké stupidný věci,která mi připomínala klec,nebo krabici.To jsem ovšem začala brečet ještě víc. Ten brek mě natolik unavil,že jsem usla.Druhý den jsem se probudila a drżela mě v rukou zase nějaká žena,byla mi strašně povědomá . Byla jsem v jejim náručí tak strašně ráda.Cítila jsem tu lásku..Po roce
Zkoušela jsem stát na nohách ,ale moc mi to nešlo .Bylo krásně a já sledovala tu přírodu.Vše jsem začala konečně vnímat a chápat.A konečně jsem poznala všechný členy své rodiny. Konečně jsem věděla, kdo byla ta žena ,která mi byla kdysi tak mic povědomá.Ano ,byla to má matka.Dnem ,co dnem jsem ji milovala čím dál víc .Byla se mnou pořád a když musela někam odejít ,hlídali mě sourozenci s otcem.
Otec na mě působil jako nepříjemný muž a sourozence jsem brala jako své věrné kamarády.
Když mi bylo dva a půl roku ,pořídili jsme si psa.Byl velký ,černý a huňatý.
Týden na to se od nás odstěhoval otec ,protože si našel jinou ženu.
Matka zůstala sama, bez přítele , měla jen nás děti. Byla na tom psychicky opravdu špatně .Vůbec nejedla a chodila pozdě domu, hlídala mě ségra s bráchou.Po šesti letech
,, Sophie, vstavej" , byl to Můj velký den(tedy, aspoň tehdy), šla jsem po prve do školy . Vyskočila jsem rychle z postele, šla se nasnídat , vyčistit zuby a pak se oblect.Bylo 7:15 , byla jsem tam strašně natěšena , že jsem mamku strašně otravovala ať už jdeme.Tak jsme tedy vyšly , protože mámu nebavilo poslouchat ty moje řeči. Bylo 7:35, když jsme přišly před školu. ,, Ještě 5 minut a konečně tam budu" , říkala jsem si v hlavě. Konečně-7:40, nějaký chlap otevíral školu , vypadal děsivě a strašně smrděl.Mamka viděla můj vyděšený výraz a vysvětlila mi , že je to školník.
Vešly jsme s mámou dovnitř a hledaly moji třídu. Huraaa, našly jsme ji. Máma byla ve třídě chvíli se mnou , než za mnou přišla ségra.
Byla tam se mnou asi do 10:35 a pak jsme sly se ségrou domů. Najedly jsme se a rekla, že jdeme ven za jejími kamarady.Myslela jsem si , že budou strašný pohodari, jak mi ségra rikala. Přišly jsme tedy na misto , kde se domluvili na srazu, čekaly jsme asi 10 minut, než všichni prijdou.Uplynulo 10 minut a dorazili na misto.Vytahli nějaké pytlíčky a injekční stříkačky.
Byla jsem tak vyděšena ,že jsem neměla ani odvahu zeptat se sestry, co to vlastně je.
,,Moniko , co to děláš?!" zařvala jsem na sestru. Ona se na mě podívala a spadla na zem. Její křehké , bezmocné tělo leželo na zemi a okolo její ,,kamarádi" . Až když jsem sestru viděla mi došlo , co to vlastně je . Byly to drogy ,před kterými nás matka vždy varovala a má sestra ji neuposlechla ,nechala se strhnout partou feťáků. Strašně jsem brečela .Chtěla jsem volat záchrannou službu a pak policii . Vzala jsem si tedy ubrečená a vyděšená sestry telefon a snažila se namačkat 155 , když v tom mě jeden ten feťák chytl a začal na mě řvát ,že pokud se pokusím někoho zavolat ,tak mě zabijí . Snažila jsem se bránit ,moc se mi nedařilo a tak jsem se rozbrečela ještě víc.Najednou jsem chytla na ně vztek ,že mě nejspíš připravili o moji nejlepší přítelkyni,vyškubla jsem se,popadla sestry telefon a utekla pryč. Nechala jsem ji tam .Vyčítala jsem si to ,ale neměla jsem na výběr. Rychle jsem našla v jejím telefonu číslo na bráchu a zavolala mu, i hned ke mně přiběhl i se svými kamarády a běželi jsme společně na místo činu .Pořád tam byli , sestra se pořád neprobírala . Když viděli mě ,bráchu a jeho partu , všichni zdrhli . Brácha a jeho kamarád ( myslím,že se jmenoval Michael ) si sedli k sestře a snažili se ji nahmatat puls . Další kamarádi mě uklidňovali a jeden z nich volal záchranku ,která přijela do 5 minut.
Když sestru naložili do sanitky ,tak vzali mě i bráchu s sebou dovnitř a zbytek odešel domů . Dorazili jsme do nemocnice ,sestru vzali na ambulanci,protože už se probouzela a poslali ji hned na nějaká vyšetření .Mezitím , co byla na vyšetřeních ,tak volali naší mámě.Byla tam strašně rychle a začala se nás ptát ,co se stalo , my jen s bratrem seděli , koukali do blba a strašně brečeli . Když sestra byla po všech vyšetřeních ,tak máme řekli,že u ní v krvi našli drogy. Matka ztichla ,byla mimo,sesunula se ze židle v čekárně ,přitiskla k sobě nohy ,do kterých si položila hlavu a začala strašně brečet.Šli jsme s bráchou k ní a objali ji,po chvilce nás objala taky.