-Baszki, szűk vagy. - nyögött fel Louis.
-Ó tényleg? Azt hittem ez egyértelmű, tekintve, hogy még sosem csináltam ezelőtt. - vágott vissza Harry zihálva. - Idióta fasz.
-Befogod végre, és hagyod hogy koncentráljak? - csattant fel Louis. A padló hideg volt, de Harry teste mindenhonnan forró hőt árasztott, ami csak még jobban frusztrálta Louist.
-Persze. Csak csináld. - forgatta a szemét Harry, de aztán mogorván összehúzott szemöldöke megrándult és ajkain a bosszús megjegyzés helyét átvette egy apró ,,ó" hang, ahogy Louis markának szorítása erősödött a csípőjénél, majd lassan a testében érezte a másik férfit.
-Francba. - rándult össze Harry és megragadta Louis bicepszét. Így a másik férfinak le kellett támaszkodnia oldalt a könyökére.
-Édesem, ne mondd, hogy fáj. - mondta Louis. - Te ragaszkodtál hozzá, hogy inkább nem térdelsz.
-Oh, elnézést, hogy - uhh... - Harry körmei mélyen belevágtak Louis bőrébe, ahogy a férfi beléhatolt.
-Anyád. - káromkodta el magát Louis és egy mozdulattal lesöpörte magáról a kapaszkodó kezet.
-Te vagy az aki ennyit beszél. - sziszegte Harry, majd a lábszárát Louis vádlija köré fonta. -Na mindegy. - zihálta, ahogy Louis lassan ki, majd újra befelé mozgott. Harry elviselhetetlenül szűk és meleget árasztó teste szinte elkábította Louist. A férfi zihálva rátámaszkodott a könyökére, miközben ujjaival erősen megragadta Harry csípőjét.
-Legalább figyelmeztethettél volna te seggfej. - fújta ki a levegőt Harry.
-Bocsi. - préselte ki fogai között a választ Louis, miközben erősen koncentrált mozgására a másik fiún. - Szóval, mit is kezdtél el mondani? - kérdezte olyan fanyar hangnemben, ahogy csak tudta.
-Ja, igen. - Harry erősen beharapta a nyelve hegyét, és Louis nem tehetett róla, de ez elégedettséggel töltötte el. Belefolytotta a szót a halálos ellenségébe. - Azt kezdtem el mondani, hogy elnézést, ha látni szeretném annak az arcát, akivel először csinálom.
-Aha..- lihegte Louis annyira szemforgatva, amennyire csak tudta, nos, miközben éppen máson dolgozott. - Mintha annyira szerelmes lennél belém.
Harry erre őszintén felnevetett, minek következtében mindketten megrázkódtak és valami csordogáló Louis gerincén végezte. A fiú Harry nyakába zihált.
-Ne nevess. - utasította.
-Miért? Ez volt a legviccesebb dolog, amit valaha hallottam!
-Befognád addig, amíg nem végeztünk? - panaszkodott Louis, miközben egy nagyot tolt Harryn. Ez mondhatni szándékos volt, és Harry teste arrébb is csúszott egy pár centit. Harry Louis nyakába zihált, miközben sziszegve így szólt:
-Kösz. - Szarkazmus.
-Nincs mit.
Louis megint lökött rajta egyet és érezte, ahogy Harry teste egyre kevésbé feszes, kevésbé merev és kicsit fogékonyabb is, ahogy telt az idő.
-Eddig jó? - kérdezte a kék szemű fiú egy kicsit lágyabb hangnemben, mert azért nem egy szörnyeteg.
-Mh-hmm.. - Ennyi volt a válasz, de Harry Louis combjai köré kulcsolta lábait, így a reakció elég sokatmondó volt.
Louis nem szólt többet, inkább újra felvette a kielégítés ütemét. Ujjai erősen markolták Harry combját. Másik karja már kissé elzsibbadt a támaszkodástól. Harry megfeszítette és összeszorította izmait Louis körül, mire a fiú zihálva, a karjának támaszát elveszítvén Harry mellkasára roskadt. Louis Harry nyakába nyögött, ahogy arca alatt megérezte az alatta fekvő fiú nyirkos bőrét.
YOU ARE READING
Unbelievers - L.S. ff. HUN
Fanfiction! A történetet fordítom, az eredeti könyv az Archive of Our Own (ao3) nevű oldalon lett publikálva isthatyoularry fehasználó által. Az eredeti, angol történet itt wattpadon is megtalálható. Magyar fordítás másnál is található, ez viszont csak a rész...